RTX 3080 ROG STRIX - Obruten förpackning

Permalänk
Medlem

RTX 3080 ROG STRIX - Obruten förpackning

Som rubriken lyder, ett RTX 3080 STRIX som endast tagits ur emballaget det skickades i. Plasten på grafiklådan är obruten. Inköpt på Inet, kvitto medföljer, exklusive pingvinstång.

Ingår däremot en digital spelkupong - Call of Duty Cold War.

Går bra att hämta på plats runt Helsingborgstrakten om man vill det, annars skickas det.

Föreslagen budstart 13 500kr.

*Edit* Budgivningen avslutas efter helgen.

Läs hela annonsen här

Pris ändrat till lägsta på prisjakt /Mod
Permalänk
Avstängd

först till kvarn vore trevligt för utrops

Permalänk
Medlem

13500 tar jg den för!

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

Moderator ändrade utropspris från 16 000kr till 13500kr, bud startar på 13500kr

Permalänk
Avstängd

varför satte du inte 13500 själv initialt?
bud kommer säkert nå 16k i alla fall.
nu ser du ut som en scalper

Permalänk
Medlem

Det må så vara, jag satte priset efter att jag sett andra annonser på sweclockers där budgivningen gått över 16 500kr, satte därför ett pris på 16 000kr initialt för att inte dryga ut kommentarsfältet.

Permalänk

14k +frakt

Permalänk
Medlem

Gjorde inte swec någon ändring i regler? Där man INTE får sälja för över lägsta pris i butik eller var det jag som uppfattade det helt fel?

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

Isåfall kan jag ju lika bra skicka tillbaka det till affären med min returetikett, smidigare

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av zhenupz:

Isåfall kan jag ju lika bra skicka tillbaka det till affären med min returetikett, smidigare

Det är fritt fram att sälja det dyrare, det som gäller är att utgångspriset inte får vara högre än priset hos återförsäljare, finns inget tak på vad man får buda.

Permalänk
Medlem

14500kr+frakt.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 - ASUS Z97 Pro WiFi AC - Intel Core i7 4970K 4.0 GHz - Corsair 16GB CL9 1866MHz VENGEANCE PRO Red - Gigabyte RTX 2060 Super - Corsair RM800W 80+ Gold - Corsair H80i - Samsung SSD EVO 970-Series 2TB - Win 10 Pro -64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon287298:

Det är fritt fram att sälja det dyrare, det som gäller är att utgångspriset inte får vara högre än priset hos återförsäljare, finns inget tak på vad man får buda.

Alright, jag som missuppfattade då! Men då är jag med

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrk66:

14500kr+frakt.

Noterat

Permalänk
Medlem
Skrivet av henke.palm:

14k +frakt

Noterat

Permalänk
Medlem

15k + hämtning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komatana:

15k + hämtning

Noterat

Permalänk
Medlem

15500kr+frakt

Visa signatur

Fractal Design Define R4 - ASUS Z97 Pro WiFi AC - Intel Core i7 4970K 4.0 GHz - Corsair 16GB CL9 1866MHz VENGEANCE PRO Red - Gigabyte RTX 2060 Super - Corsair RM800W 80+ Gold - Corsair H80i - Samsung SSD EVO 970-Series 2TB - Win 10 Pro -64bit

Permalänk
Medlem

Såld för 16 000kr via PM