Permalänk

Noctua fläktar + spelkoder

Hej Hej!

Tänkte se om det finns något intresse för ett par Noctua fläktar som jag inte längre har något behov utav. Det är lite David mot Goliat känsla när man lägger dem bredvid varandra, men förhoppningsvis så kommer dem hitta ett nytt hem :). Alla tillbehör finns kvar och fläktarna kan skickas, men köparen betalar då frakten.

Jag har även två spelkoder från en "AMD Game Bundle" som inte har kommit till användning än, som någon annan kanske skulle vara intresserad av. Jag är inte helt hundra på om vem som helst kan aktivera koderna eller om man behöver ha en dator med AMD-delar.
Om det mot förmodan inte skulle fungera att aktivera en kod för någon så får man självklart tillbaka pengarna, men då kommer jag själv testa först så att jag ändå kan använda koden. Koden kommer jag i alla fall skicka via ett privat meddelande efter mottagen betalning så kommer det förhoppningsvis fungera utan något strul.

Titlarna som det rör sig om är:

Godfall - Aktiveras på Epic Games. (1 kod)
World of Warcraft: Shadowlands, det är enbart själva expansionen tror jag. Aktiveras på Battle.net (1kod)

Betalning görs via Swish och vi kör budgivning på allt. Jag reserverar mig för att inte behöva godta ett bud om jag inte är nöjd med det och så vidare.

Med vänlig hälsning

Rikard

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

60kr + frakt för NF-A9

Permalänk
Medlem

100+ frakt för NF-A14

Visa signatur

Intel I7 10700K @5.0GHz | MSI MPG Z490 | Gigabyte 3080ti Vision | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB @3600Mhz | Intel 660p M.2 1TB | Samsung 850 Pro 512GB | Corsair RM1000i | NZXT X63 280 | Corsair 5000x | Varmilo x Ducky Miya69-Pro MX Brown | Logitech G Pro X Superlight | Asus VG259QM | Asus VG259Q

Permalänk
Medlem

går amd spel koderna fortfarande använda? Det jag får fram på den bundlen är att tiden redan runnit ut.

Permalänk
Skrivet av iesa:

går amd spel koderna fortfarande använda? Det jag får fram på den bundlen är att tiden redan runnit ut.

Det ska inte vara någon fara med det. Det stod 2022-01-01 som "bäst före" datum för att använda koderna, nu när jag var inne och kontrollerade för det exakta datumet. Det jag tror du hittade var när man var tvungen att aktivera själva bundlen som senast, då det finns ett separat datum för det.

Med vänlig hälsning

Rikard

Permalänk
Medlem

100 kr för godfall!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rikard225:

Det ska inte vara någon fara med det. Det stod 2022-01-01 som "bäst före" datum för att använda koderna, nu när jag var inne och kontrollerade för det exakta datumet. Det jag tror du hittade var när man var tvungen att aktivera själva bundlen som senast, då det finns ett separat datum för det.

Med vänlig hälsning

Rikard

ahh dåså.

börjar med 100kr för shadowlands då

Permalänk
Medlem

200kr+frakt för båda fläktarna

Permalänk

Bud noterade.

Jag blev lite upptagen på annat håll, men vi kör annonsen på fläktarna nu till på Söndag den 25/4, så kan jag få iväg dem under veckan som kommer där.