Köpråd: iPad 10,2” (8th gen)

Permalänk
Medlem

Köpråd: iPad 10,2” (8th gen)

Hej,

Har tänkt köpa en iPad till min mamma idag, standardmodellen med 32GB lagring och Wi-Fi.

Det kommer vara hennes första iPad och jag har själv aldrig ägt någon heller, så har inget att jämföra med.

Duger den till att kolla på serier, läsa tidning och böcker och kanske lite Mail etc?
Känns som en dum fråga men ändå.:)

Tacksam för svar

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk

Självklart! Ska den också sköta lite mail och skrivande på regelbunden basis så rekommenderar jag tangentbord. Men det kan man ju köpa till när man känner behovet

Permalänk
Avstängd

Den kommer lösa det galant och mer därtill om din mamma vill. Jag har själv givit min gamla Air gen2 till min mamma och hon är jättenöjd.
Nu försöker jag få mina svärföräldrar att skaffa sig en Air gen3 men det krävs lite mer jobb känner jag.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av fagerstromc:

Självklart! Ska den också sköta lite mail och skrivande på regelbunden basis så rekommenderar jag tangentbord. Men det kan man ju köpa till när man känner behovet

Men åh vad bra!
Då går jag faktiskt och köper den!

Skrivet av Stefflo:

Den kommer lösa det galant och mer därtill om din mamma vill. Jag har själv givit min gamla Air gen2 till min mamma och hon är jättenöjd.
Nu försöker jag få mina svärföräldrar att skaffa sig en Air gen3 men det krävs lite mer jobb känner jag.

Haha okej, men jättebra. Då köper jag den

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀