ASUS TUF GeForce RTX 3070 8GB Gaming OC

Permalänk
Medlem

ASUS TUF GeForce RTX 3070 8GB Gaming OC

Eftersom mitt spelintresse har sjunkit en hel del så har jag ingen större nytta av min nuvarande GPU och siktar på en nedgradering.

Skicket är mycket bra/nyskick med viss plast fortfarande på. Plasten på backplaten återapplicerades när jag plockade ur kortet ur chassit så det har ej suttit på när kortet har brukats. I princip bara spelat CSGO eller Valorant under den här perioden. Kortet har dessutom varit nedklockat under hela brukstiden.

Inköpt 16 februari hos Webhallen. Fysiskt och/eller elektroniskt kvitto medföljer. Allt vid nyköp medföljer.

Pris: Budstart på 8 490 kr och avhämtning kan komma arr prioriteras. Även intressanta byteserbjudanden kan komma att prioriteras (typ GTX 1060 och uppåt).

Finns i Bromma, Stockholm.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

8500kr

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, Asus TUF OC RX 7900XTX 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

Tjena Choppe!
Skulle du vara intresserad av ett byte mot ett Palit GameRock Premium RTX 2080 Super, Inköpt 2020/04/06 kvittot kartongen allt finns kvar. Kortet är i jättebra skick och är super tyst.
Kan tänka mig lägga några hundra lappar emellan. Bor i Täby kan åka till dig

Mvh Omar

Permalänk
Avstängd

10500 hämtar

Permalänk
Medlem

Hejsan.

Jag har ett RTX 2060 Super från Asus rog strix. Skulle de va intressant byte med pengar emellan?

Eller ett PS5?

Mvh
Cristoffer

Permalänk
Medlem

Bor i stockolm också.

Permalänk
Medlem

Har ett gtx 1080 som jag gärna utför byteshandel med om du inte nappar på de andra erbjudanden.

Permalänk
Medlem

Än så länge så är Mr.Pro i ledningen men jag avvaktar en smula ytterligare.

Permalänk
Avstängd

byte på g mot 2080TI strix alternativt köp rakt av

PM

Permalänk
Medlem

Hej har ett 980 (signaturen nedan) och lägger pengar emellan isåfall om det är intressant

https://gpu.userbenchmark.com/Compare/Nvidia-GTX-980-vs-Nvidi...

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem

Har ett knappt använt GTX 1660 Super för byte om det är intressant, bara säga till vad du har tänkt dig i mellanskillnad.

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic XL, Be Quiet Dark power pro 12 1200w, Ryzen 9 3900X(EK velocity), MSI X570, Corsair Dominator 3200mhz, RTX 3090(Suprim X med EK block)+ RTX 3080(FTW3 Ultra med EK block). EK distro/pump O11 Dynamic XL, 2x EK 360mm radiatorer.

Legion 7, 5800H/RTX3080.

Permalänk
Medlem

Bytesaffär är initierad med @Attatyrk80

Permalänk
Medlem

Affär gjord med @Attatyrk80