Gör dina Paint-alster till realistiska landskapsbilder med Nvidia Canvas

Permalänk
Avstängd

Skriv inte såna rubriker, jag trodde på fullaste allvar först att det var ett program som genom molnet AI-behandlade typ .bmp och blev extremt exalterad. Det här var roligt några minuter.

Permalänk
Medlem

Bra för hobby musik producenter som ska göra lite snabba artwork bakgrunder men är dålig på att rita eller photoshoppa

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bernd_P1:

Inb4 folk modda/hacka det och visa att det funka även utan lika som med när man släppte DLSS och sa att det funka bara med RTX men sen visa sig att det även funkade med GTX.

Va? Menar du att det finns något sätt att köra DLSS utan tensor? Vet att du kan köra RT i vissa fall, men det blir snorsegt.

Permalänk
Medlem

Själv ritar man mycket, mycket som inte jag kan visa.

#Dick

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk

Fanns inte det här redan...? Eller jag kanske blandar ihop det med en annan, mycket liknande funktion från kanske... Google?
Jag vet att jag har gjort precis det här, att måla en ful "paint"-bild och sen omvandlas det till en realistisk bild.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jehuty:

Inga dick pics? Jag är besviken.

Google är din vän

Visa signatur

thank you, come again

Permalänk
DingDongerMcDongface

Tror aldrig jag varit så besviken över att inte sitta på senaste generationens grafikkort som jag är nu </3