Behöver frigöra utrymme på mobilen för att installera fler appar.
När man kopplar mobilen till bärbara och öppnar enheten där så verkar det inte finnas några utrymmeskrävande filer alls.
Det mesta som bilder etc. är flyttat till minneskortet.
Flera program har dessutom flyttats till kortet på mobilen - extern lagring - så de bör inte ta något utrymme på själva mobilen.
Finns det några temporära filer som inte syns?
Kör Enhetsunderhåll som tar bort några mb max.
Alla mappar på mobilen är tomma eller innehåller några få mb, enligt HKL, Egenskaper.
Det är flera GB minne som upptar utrymme utan att jag ser vilka filer som upptar utrymmet. Programmen
Smart Switch visar inte heller vad det är som tar så mycket utrymme
Det fanns några GB utrymme tidigare och när utrymmet började bli mindre flyttade jag program till kortet och senare även mediefiler, men utrymmet har försvunnit trots att inget nytt installerats och jag hittar inget mer att ta bort som inte är de appar som redan fanns när det var gott im minne
Saken är att storleken på mapparna i Utforskaren varierar, ibland är en mapp några kb, ibland 2 GB, och sen tillbaks till kb.
Ibland är innehållet i en mapp tillgängligt, en stund senare anges mappen som tom.
Så uppkopplingen och värdena är inte de stabilaste fast det är via USB-kabel.
Jag får fortsätta söka på enheten efter vad det är som tar utrymme om inte nån har tips om var och hur man kan få stabilare uppgifter om mappstorlekar och mobilens innehåll.