Permalänk

Samsung C49HG90

Säljer nu min Samsung C49HG90 i förmån för en lite mindre skärm. Den har fungerat bra och varit tillförlitlig. Den har dock två saker som bör påpekas. Den första är lite skuggaktig bild mot vit bakgrund, det syns när man surfar på väldigt vita hemsidor, dock har jag aldrig upplevt något under spelande. Det andra är att den kan ta lång tid att få bild när man använder DP och nyss startat datorn. Inga döda pixlar vad jag har sett.

*Skärmen kommer med orginalstativet och inte med armen på bilden för övrigt.

2000kr eller bud, finns att hämta på Östermalm i Stockholm så endast avhämtning.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad och hämtar... men har du kvitto kvar och när köptes den?

Permalänk
Medlem

Är också intresserad och kan hämta. Vad innebär "lång tid" gällande att få bild på skärmen efter boot?

Permalänk
Skrivet av Signovinces:

Jag är intresserad och hämtar... men har du kvitto kvar och när köptes den?

Det finns inget kvitto, skärmen är tillverkad 2017/10

Skrivet av fossegrim:

Är också intresserad och kan hämta. Vad innebär "lång tid" gällande att få bild på skärmen efter boot?

den tar 3-5 minuter innan bilden klarnar typ, man ser färger och att saker händer men färgerna och bilden är typ konstiga i början. Det är tydligen ett hyfsat vanligt fel från de tidigare batcharna typ, tror inte det påverkar hdmi, lite osäker.

Permalänk
Medlem

Finns den kvar tills 2:a September är jag också intresserad! Är bortrest just nu.

Permalänk
Skrivet av fossegrim:

Är också intresserad och kan hämta. Vad innebär "lång tid" gällande att få bild på skärmen efter boot?

Kanske inte framgick förut, men skärmen blir bara så första gången när den inte startats på länge, startar man tillexempel om datorn bara eller har den avstängd några timmar händer det inte

Skrivet av lakritzx:

Finns den kvar tills 2:a September är jag också intresserad! Är bortrest just nu.

Noterat

Permalänk
Avstängd

2000 och hämtar. Om det inte finns fler problem med skärmen än ovan nämda. Mvh

Permalänk
Skrivet av Hernanros:

2000 och hämtar. Om det inte finns fler problem med skärmen än ovan nämda. Mvh

Pm

Permalänk

2100 hämtar.

Permalänk

2200 hämtar

Visa signatur

RTX 3070 • 34GK950F

Permalänk

Annonsören har avslutat denna annons.