Tekniskt problem netonnet.se (Löst)

Permalänk
Medlem

Tekniskt problem netonnet.se (Löst)

Är det någon mer än jag som har problem med Netonnets hemsida? Jag kan varken lägga varor i varukorgen eller logga in, utöver detta verkar sidan lite allmänt "trasig". Jag har testat med olika webbläsare, operativsystem och från olika nätverk men problemet kvarstår. Jag tror att jag har nekat alla cookies utöver de "nödvändiga" men det ska ju räcka för att sidan ska fungera tänker jag. Problemet var detsamma igår. Ber om ursäkt om jag placerat tråden fel men jag kände att det inte fanns något helt passande underforum för denna fråga.

Permalänk
Medlem

Är det guerilla marketing detta för att driva trafik?

Funkar bra för mig. Har du adblocker eller något?

Permalänk
Medlem
Skrivet av izzie:

Är det guerilla marketing detta för att driva trafik?

Funkar bra för mig. Har du adblocker eller något?

Haha Tack för att du kikade. Yes, jag har adblocker. Det löste dock tyvärr inte problemet att inaktivera den på sidan.

Permalänk
Medlem

testat olika webbläsare?

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bernd_P1:

testat olika webbläsare?

Yes! Olika webbläsare, olika enheter med olika opperativsystem och från olika nätverk (wifi/mobil data).

Permalänk
Medlem

Nu funkar det! Jag vet inte exakt vad det var men det var något med adblockern/att jag bara tillåtit nödvändiga cookies. Tack för hjälpen