Logitech G435 är trådlöst lättviktsheadset

Permalänk
Melding Plague

Logitech G435 är trådlöst lättviktsheadset

Den färgglada, trådlösa lättviktaren har stöd för många enheter genom anslutningsmöjligheter över både Bluetooth och proprietära Lightspeed.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Vant mig vid 100 timmars batteritid på mina GSP 370 så 18 timmar känns lite futtigt.

Visa signatur

🏬: B550M DS3H 🔲: Ryzen 5 5600X ❄️: Freezer 34 eSports 🏴: RTX 3060 Ti Ventus 2X OC
🗄️: Stronghold 🔌: RM650 (2019) 🎞️: 32 GB DDR4 3200 MHz CL16 💾: CS3030 1 TB
⌨️: E9270P/MK730 (MX Red)/G80-3000N (MX Silent Red) 🖱️: Xlite V2 Mini/G603/MX Vertical
🎧: Edition XS/Astro A50/GSP 370/ATH-SR30BT/TAT2206 📶: Archer C6 📱: Pixel 6a
🖥️: OLED55BX/276E8VJSB

Permalänk
Medlem

Blåa varianten var ju fulsnygg, lite som en Noctua-fläkt

Permalänk
Medlem

Läckert.

Ibland glömmer jag ladda min G Pro Wireless och får använda min G305 och slås alltid av hur den andas kvalitet och känns löjligt prisvärd. Hoppas dessa lurar kan bli lika lyckade!

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av medbor:

Blåa varianten var ju fulsnygg, lite som en Noctua-fläkt

Snyggast tycker jag att den isblå är, men den blå är helt klart kul.
Gillar att öronkuddarna är klädda i tyg och inte plast.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Inaktiv

Blir det inte en jälva massa laddande när allt är trådlöst? Gick själv tillbaka till trådat headset, enda jag kör trådlöst är mus eftersom jag där anser det vara en så stor fördel i skjutspel

Permalänk
Medlem

Skitkul att dom vågar köra på lite mer vågade färger.
Jag är jävligt peppad på det svarta (jag är sådandär tråkig person)
Frågan är bara hur bra ljudet är.

Visa signatur

Error 404, System not found!

Permalänk
Medlem

Hmm hade vart intressant. Men är skeptisk till mikrofon som sitter på hörlurarna. Aldrig använt en mikrofon som ens är duglig på hörlurarna.

Permalänk
Medlem

Disneys Frozen, Spider-Man och svarta. Njae, vet inte.
Grymt om paddsen däremot är utbytbara och i massa färger.

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem

Hittade ett reviews på engelska sidor. Verkar vara ok ljud men plastig och svag konstruktion... Synd för såg rätt intressanta ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scarabeo:

Vant mig vid 100 timmars batteritid på mina GSP 370 så 18 timmar känns lite futtigt.

Håller med dig GSP 370 är guld värda

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Medlem

Vem är målgruppen? 🤔

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

Vem är målgruppen? 🤔

Junisar? Kan mycket väl tänka mig att köpa varsitt par till mina döttrar på nio respektive tio år.

Permalänk
Medlem

Själv blev jag salig när jag lyckades få tag på ett par begagnade G930 på tradera.

Tycker de fortfarande slår efterföljande G933 och G935 i spel som WoW.

Önskar dock att det gick att få tag på ett type-C kretskort till 900 serien.

För övrigt synd att de slutat med Dolby surround och nu endast har DTS.X

Visa signatur

En Planka med Ryzen 3900X gör nu fler saker än vad mina tidigare (I7-4790K+i7-860) Gjorde tillsammans och jag kan samtidigt spela utan problem.

Teknisk utveckling är väldigt roligt!

Permalänk
Medlem

Jag gillar varianten som är klarblå med skrikrosa och lila

Mikrofonen är ett stort frågetecken, ja. Skall bli spännande att läsa diverse tester av dessa. Lättvikt inte mig emot. Hållbarhet?

Visa signatur

AMD Thunderbird 1.33 GHz (133 MHz Bus), Epox 8K7A, 1 x 256MB Corsair PC2100 DDR SDRAM, 20.5GB 7200 RPM Western Digital EIDE, Visiontek GeForce 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweMerlin:

Mikrofonen är ett stort frågetecken, ja.

Logitech så mikrofonen kommer troligen vara av samma kvalitet som första SS Siberia headset.

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av SweMerlin:

Jag gillar varianten som är klarblå med skrikrosa och lila

Mikrofonen är ett stort frågetecken, ja. Skall bli spännande att läsa diverse tester av dessa. Lättvikt inte mig emot. Hållbarhet?

Miken kan funka.
Funkar ju för Apples hörlurar.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Hedersmedlem

80-talets finaste färgkombinationer erövrar ännu en generation! Inte en dag för tidigt, det behövs alternativ till allt svart-vitt tråkigt som nån bestämt är trendigt.

Hade dottern varit äldre hade det blivit ett köp direkt.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
DingDongerMcDongface

Varianten i vitt/ljuslila var faktiskt riktigt tilltalande färgmässigt Jag tycker det är trevligt med gaming-inriktade prylar som inte bara är i svart och rött.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon201296:

Blir det inte en jälva massa laddande när allt är trådlöst? Gick själv tillbaka till trådat headset, enda jag kör trådlöst är mus eftersom jag där anser det vara en så stor fördel i skjutspel

Värt det.
Mus och hörlurar är guld värt att slippa fastna med sladden

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Json_81:

Värt det.
Mus och hörlurar är guld värt att slippa fastna med sladden

Mus absolut men hörlurar kabeln stör mig inte alls. (Dessutom slipper polarna höra på wc besöket om jag glömmer stänga av mikrofonen när man spelar och är smått berusad)

Permalänk
Medlem

Fortfarande fan av Logitechs möss men deras budgetbyggen brukar vara fullpris och usel kvalité, ser plastigt ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon201296:

Mus absolut men hörlurar kabeln stör mig inte alls. (Dessutom slipper polarna höra på wc besöket om jag glömmer stänga av mikrofonen när man spelar och är smått berusad)

Bättre det än att de hör dig dra datorn i golvet när du är smått berusad och ska på dass

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Till min privata dator hemma använder jag USB-kabel (Plantronics RIG 500E). Där är det framför allt surroundfunktionen jag vill komma åt utan att betala en massa extra.
Har även ett par Marshall Major III BT som jag bara använder med mobiltelefonen. Lång batteritid är en klar fördel med dem.

På jobbet har jag ett par trådlösa Plantronics någonting, och där är friheten med trådlöst guld värd, exempelvis om man behöver kolla något i lokalerna under pågående distansmöte.