Startskottet för årets VIKtigaste tävling!

Permalänk
Medlem
Skrivet av zimmen:

Snyggt jobbat, men sax tror ja inte va tillåtet?

Kan inte se att det står något om det?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Bidrag 2. Lite enklare denna gång. Gjorde en "vikt cappuccono" enligt egen tolkning. Hade tyvärr endast pulverkaffe hemma, men det får duga.

Permalänk
Medlem

Är tavling en till 24:00 inatt, eller kan man skicka bidrag imorgon med?

Permalänk
Medlem
Skrivet av zimmen:

Är tavling en till 24:00 inatt, eller kan man skicka bidrag imorgon med?

"Tävlingen pågår till och med den 26 september"

Så ja, du ska kunna skicka in bidrag även imorgon. Eftersom de inte skrivit något klockslag (eller läser jag också slarvigt?) så antar jag att det gäller till midnatt imorgon.

Permalänk
Medlem

Mini-bio

När biograferna stängdes ner vägrade jag VIKA mig, även om jag var lite tVEKsam så kändes det VIKtigt att lösa. Ljudet är lite i VEKaste men kan ändå VECKa grannarna!

Nog med puns, här är en Galaxy S20 bio!

Permalänk
Medlem

Här kommer mitt bidrag, tog ett tag då de är i plåt

Permalänk
Medlem

Gjorde en dinosaurie.

Permalänk
Medlem

Jag vill visa min kärlek till samsung ✌🏻

Permalänk
Medlem

Sweclockers inside the box?

https://imgur.com/a/2FFVpy6

Permalänk
Medlem

Jag satt och slöglodde lite framför datorn och helt plötsligt hör jag ett dovt mullrande. Några gonblick senare hör jag någon ropa "make way for the Shai-Hulud". Jag hoppar undan och ser en stor orm komma glidande upp på skrivbordet.

Kort därefter hör jag ett swishande och som av en osynlig kraft skjuts jag bort från bordet så att en x-vinge kan få fritt flygrum. Jag såg hur piloten tog lite anteckningar och mumlade något om inspiration till nästa film innan han flög iväg lika snabbt som han kom.

Allting är endast vikt, inget klippande eller limmande (förutom att limma fast gubben på ormen och dyl.).

Edit: Satan, glömde skriva mitt nick.

Permalänk
Medlem

OK så hemliga kravet var:
"Vik mer än 1 gång OM matrialet inte är telefon"... fasen. X)

Permalänk
Medlem

Mycket glad för vinsten men samtidigt var det lite tråkigt att så få ställde upp. Aja, bättre för oss som deltog.

Har funderat länge över att skaffa en ultrawide skärm, en extra tusenlapp för leksaker gör valet lite enklare

Skrivet av hejsann:

OK så hemliga kravet var:
"Vik mer än 1 gång OM matrialet inte är telefon"... fasen. X)

Du får trösta dig med att du numera har en vikbar telefon. De är inte gratis trots allt