PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem

Åkte till mediamarkt i Barkarby och frågade hur det låg till. Och hade turen vid min sida. De hade fått in dem samnt kunde dela ut. Men vet inte varför jag inte har fått något sms eller Mail. Ni andra som har samma problem rekommenderar jag att åka dit och fråga.

Permalänk
Skrivet av Laxen_11:

Åkte till mediamarkt i Barkarby och frågade hur det låg till. Och hade turen vid min sida. De hade fått in dem samnt kunde dela ut. Men vet inte varför jag inte har fått något sms eller Mail. Ni andra som har samma problem rekommenderar jag att åka dit och fråga.

Drog upp till min MM tidigare i veckan, då fick jag svaret ''vänta på ditt samtal''. Men jag drar upp imorn med kvittot och kikar om jag får samma tur som dig

Permalänk
Skrivet av Laxen_11:

Hur formulerade du dig när du pratade med dom? Tänkte att om jag använder samma teknik så kanske det landar för mig oxå

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laxen_11:

Så du fick din alltså? Vad sa du då

Permalänk
Medlem
Skrivet av marguqqen:

Hur formulerade du dig när du pratade med dom? Tänkte att om jag använder samma teknik så kanske det landar för mig oxå

Skrivet av galbert:

Så du fick din alltså? Vad sa du då

Jag gick in och letade rätt på en anställd. Och helt enkelt drog en vit lögn och sa " Du min mobil har börjat strula så jag får ibland inga sms. och jag undrade bara om ps5orna har kommit?" Sedan där ifrån så sa grabben som jobbade där om jag hade kvittot. Och självklart hade jag det. Sedan gick han in på lagret och kom ut med en ps5a. Det var i alla fall hur jag gjorde det. Vet att det funkade för mig och det skador nog inte att ni andra också testar att drar en liten lögn för att få fram något.

Permalänk
Medlem

Hämtade min Standard Edition hos Media Markt Kungens Kurva idag och med turen på ens sida så var det den gamla modellen jag fick. (1016)

Permalänk
Medlem

Var inne & frågade på MM Helsingborg nyss, inga konsoler där (har förbokat)

Visa signatur

MSI GeForce RTX 5090 32G VENTUS 3X OC
AMD Ryzen 7 9800X3D
Kingston BEAST 32GB DDR5 6000Mhz
@4K/138Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av gurkburk92:

Var inne & frågade på MM Helsingborg nyss, inga konsoler där (har förbokat)

Konstigt, jag fick mail från MM Helsingborg i tisdags att man kunde hämta ut sin konsol.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cam90:

Konstigt, jag fick mail från MM Helsingborg i tisdags att man kunde hämta ut sin konsol.

Jävla flyt. Måste varit din tur då! När bokade du? Jag bokade typ 11/10, så 13 dagar sen ungefär.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D
@4K/138Hz

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag fick en kod från Elgigantens lottning I torsdags och lade beställning runt 13.00 samma dag men min order står fortfarande som ej skickad, är det någon annan här som haft detta problem?

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det produceras fler digital över standard? Försöker få tag i standard men det känns ännu svårare än att skaffa en digital :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andfar:

Någon som vet om det produceras fler digital över standard? Försöker få tag i standard men det känns ännu svårare än att skaffa en digital :/

Netonnet har tagit bort digital och lagt in standard, så de kommer nog komma in drop där snart med standard.

Permalänk
Medlem
Skrivet av galbert:

Netonnet har tagit bort digital och lagt in standard, så de kommer nog komma in drop där snart med standard.

Båda ps5 är väck på NoN

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D
@4K/138Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av gurkburk92:

Båda ps5 är väck på NoN

Nej, de finns standard och standard med bundles men digital har de plockat bort som alternativ den säljs inte längre står det. https://www.netonnet.se/art/gaming/spel-och-konsol/playstatio....

Permalänk
Medlem
Skrivet av galbert:

Nej, de finns standard och standard med bundles men digital har de plockat bort som alternativ den säljs inte längre står det. https://www.netonnet.se/art/gaming/spel-och-konsol/playstatio....

Vad märkligt, inga paket eller dylikt kom upp när man sökte efter PlayStation 5

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D
@4K/138Hz

Permalänk
Medlem

Min mening var att jag skulle boka en ps 5 på mm i lund idag.
Men det slutade med att jag fick en discversion med mig hem
Jag blev erbjuden ps5 disc version bundle packet
Hörlurar / extra kontroll / laddstation / försäkring för ca 8800kr, så nu är man en ägare till en ps5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holobne:

Hörlurar / extra kontroll / laddstation / försäkring för ca 8800kr, så nu är man en ägare till en ps5

Snyggt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holobne:

Det som är synd, är att de tvingar på en detta paket och hänvisar sedan till att det är det enda som finns kvar. Och sedan ljuger de om att det är "sony" som plockat ihop detta paketet åt dem, och att de inte får göra egna paket , rent ut sagt BS med andra ord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Det som är synd, är att de tvingar på en detta paket och hänvisar sedan till att det är det enda som finns kvar. Och sedan ljuger de om att det är "sony" som plockat ihop detta paketet åt dem, och att de inte får göra egna paket , rent ut sagt BS med andra ord.

Yes men jag hade ända köpt till dessa tillbehör.
Det ända jag störde mig på var själva försäkringen som dem sa att jag var tvungen att ta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holobne:

Det ända jag störde mig på var själva försäkringen som dem sa att jag var tvungen att ta.

Haha, du skojar. Det finns inga gränser för de säljtrick de använder. Du måste teckna försäkring för xxx kr annars får du inte köpa. Värre är retrospelbutiken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holobne:

Vad avr de för jävla försäkring? Hade det nån bindningstid? Annars hade jag nog ringt och sagt upp den direkt.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D
@4K/138Hz

Permalänk
Medlem

Dem sa att jag var tvungen att välja mellan 2 försäkringar den ena är mediamarks egna och det var den jag tog sedan en annan som var dyrare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holobne:

Dem sa att jag var tvungen att välja mellan 2 försäkringar den ena är mediamarks egna och det var den jag tog sedan en annan som var dyrare

Aha de kanske var en sån som vara x månad & bara kostar en gång då?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D
@4K/138Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av gurkburk92:

Vad avr de för jävla försäkring? Hade det nån bindningstid? Annars hade jag nog ringt och sagt upp den direkt.

Skrivet av gurkburk92:

Aha de kanske var en sån som vara x månad & bara kostar en gång då?

Yes en vanlig försäkring som gäller 1 år

Permalänk
Skrivet av Andfar:

Tvärtom, fler standards än digital. Men efterfrågan är hög på båda två. Så de kan kännas som att de ”lättare” att få tag i en av dem. Men skulle säga de lila svårt/lätt hur man nu vill se på de

Permalänk
Medlem

Står med telefonen i handen, får mail från netonnet och hoppar in direkt på hemsidan men hinner bara till betalnings sätt så säger sidan att det inte finns i lager mer........

Digitalt ps5...

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D
@4K/138Hz

Permalänk

PÅ NETONNET NU DIGITAL EDITION GÅ O KÖP

Permalänk
Medlem
Skrivet av invandrare:

PÅ NETONNET NU DIGITAL EDITION GÅ O KÖP