Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Helt nya kontorsstolar

Amazon serverade lite bra priser nyligen till allas glädje. Köpte på mig en del stolar då priset var riktig bra.

Tänkte att jag säljer ett par stycken så är mina jag behåller till en förening/klubb nära på ”gratis” förutom tiden, hanteringen och förvaringen.

Information om stolen:
https://www.amazon.se/gp/product/B09FDWTWK5/ref=ppx_yo_dt_b_a...

590kr inklusive frakt per stol.
350kr för en stol, 240kr för frakten.

Priset är ej prutbart, och är man intresserad så skickar man ett PM.

Ingen budgivning. Priset är fast.
Så länge denna annonstext är uppe finns det stolar kvar. Det ordinarie butikspriset ligger kring 1.000kr och tycker man mitt pris på 350kr är för högt kan man titta vidare på annat håll.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vart finns stolarna, man kan kanske komma förbi och plocka upp en?

Permalänk
Medlem
Skrivet av bektil:

Vart finns stolarna, man kan kanske komma förbi och plocka upp en?

Pga mina arbetstider just nu och att jag förvarar dom i ett garage på andra sidan stan så är det bara frakt som gäller för just denna annons.

Blir alldeles för rörigt tidsmässigt att planera in olika avhämtningar tyvärr så har valt detta upplägg trots att frakten är ganska dyr. Vill och kan inte låsa in mig på tider då det kan svänga snabbt för min del just nu.

Jag skickar bara stolarna på fredagar eller tisdagar.

För just denna annons och denna tidsperiod blir det tyvärr så, även om frakten är dyr.

Återkommer om det går att lösa avhämtning längre fram i slutet på månaden. Tack för visat intresse iaf!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calma:

Pga mina arbetstider just nu och att jag förvarar dom i ett garage på andra sidan stan så är det bara frakt som gäller för just denna annons.

Blir alldeles för rörigt tidsmässigt att planera in olika avhämtningar tyvärr så har valt detta upplägg trots att frakten är ganska dyr. Vill och kan inte låsa in mig på tider då det kan svänga snabbt för min del just nu.

Jag skickar bara stolarna på fredagar eller tisdagar.

För just denna annons och denna tidsperiod blir det tyvärr så, även om frakten är dyr.

Återkommer om det går att lösa avhämtning längre fram i slutet på månaden. Tack för visat intresse iaf!

Oki tack!

Permalänk
Medlem

är intresserad av en kanske två eller tre om du ångrar dig angående hämtning (beroende på vart i Västmanland dom finns

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad