CH Products F-16 Fighterstick - Gameport-versionen

Permalänk
Medlem

CH Products F-16 Fighterstick - Gameport-versionen

Tjenare, jag erkänner till slut för mig själv, efter alldeles för lång tid, att jag aldrig mer kommer använda min fina Figherstick. En del av problemet är att det är den gamla versionen med Gameport (alternativt PS/2 om man är lagd åt det hållet) och lite googlande ger att en konvertering inte är något jag kommer ge mig på.

Är det någon som kör någon retro-flightsim på en gammal burk, eller bara kan komma på en vild custom-idé och är villig att betala frakten så hör av er. DOS-disk ingår.

Det går också att komma och hämta i Lomma eller Lund. Förstå också att det är med tungt hjärta jag gör det här, så trösterika ord och försäkran om att den kommer till nytta väger tungt

Läs hela annonsen här

Permalänk
Entusiast

Hej.
Jag är intresserad av den. Jag är väldigt insnöad på gamla datorer och gamla spel. Det som fick mig att haja till när jag såg denna annonsen var att jag själv hade just en sådan här i yngre dagar till någon pentium maskin. Den hade passat som handen i handsken till det gamla goda conflict freespace och Lucastarts Tie fighter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Necrodude:

Hej.
Jag är intresserad av den. Jag är väldigt insnöad på gamla datorer och gamla spel. Det som fick mig att haja till när jag såg denna annonsen var att jag själv hade just en sådan här i yngre dagar till någon pentium maskin. Den hade passat som handen i handsken till det gamla goda conflict freespace och Lucastarts Tie fighter

Och Descent!

Jag ska kolla upp fraktkostnad ikväll utifrån vikt och storlek, så kan vi ta det därifrån över PM.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av mblaff:

Och Descent!

Jag ska kolla upp fraktkostnad ikväll utifrån vikt och storlek, så kan vi ta det därifrån över PM.

Oh! Underbart. Inväntar PM

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad