PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av nilscon:

Fortfarande kvar !
Måste vara rekord

Permalänk
Medlem
Skrivet av s_o_n_y:

Fortfarande kvar !
Måste vara rekord

skumt, när jag skrev att det var slut stod det att den utgått, men ändrat igen då

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Lag röd
7800XT/5600X

Permalänk
Medlem

Man! Fortfarande kvar hos NoN 😁
Nix, inväntar gran turismo som sagt.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av nilscon:

Tack för tipset!

Permalänk
Medlem

Finns fortfarande kvar på NoN helt sjukt måste vara stor leverans

Permalänk
Medlem

Troligen en stor leverans, för man upplever inte direkt att intresset för PS5 har avtagit.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Scalpers gonna scalp

Permalänk
Medlem
Skrivet av padinni:

Finns fortfarande kvar på NoN helt sjukt måste vara stor leverans

Men för tusan! Jag ser ditt inlägg och tar fram den, messar frugan om det är ok att beställa, hon svarar efter 30 sekunder "kör på det" och när jag ska lägga den i kundvagnen är den slut. Mitt gråa hår blir... ljusgrått snart! Argh!

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Vad ljuvligt är det inte när ett lindrigt rus drar sin töckenslöja över tillvarons elände....."

Permalänk

Någon som fått bekräftelse från Netonnet? Lyckades beställa men inte fått något mejl ännu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oshekelstein:

Någon som fått bekräftelse från Netonnet? Lyckades beställa men inte fått något mejl ännu.

Jag hat fått bekräftelse det tog typ 30 min innan jag fick

Permalänk
Skrivet av padinni:

Jag hat fått bekräftelse det tog typ 30 min innan jag fick

Vilket tidslag beställde du exakt?
Faktura eller kort?

Permalänk
Medlem
Skrivet av oshekelstein:

Vilket tidslag beställde du exakt?
Faktura eller kort?

Faktura runt 09:30 tiden typ sen fick bekräftelse 09:59

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurk:

Men för tusan! Jag ser ditt inlägg och tar fram den, messar frugan om det är ok att beställa, hon svarar efter 30 sekunder "kör på det" och när jag ska lägga den i kundvagnen är den slut. Mitt gråa hår blir... ljusgrått snart! Argh!

Haha segt men det verkar vara många leveranser på gång håll utkik på webbhallen och Netonnet
Om du har twitter kan man få notis www.twitter.com/ps5kollen/

Permalänk

[quote postid="19392373" userid="179206" name="padinni"]
Faktura runt 09:30 tiden typ sen fick bekräftelse 09:59

fuck jag beställde 09:57 men inte fått något mejl än...

Permalänk

Tack för alla tips.

Jag beställde från Netonnet. Det gick väldigt segt att få igenom ordern men till slut fick jag en bekräftelse på skärmen. Såg att allt var slutsålt precis efter det och blev lite orolig att ordern kanske skulle makuleras. Fick kort därefter ett bekräftelsemail dock. La ordern mot faktura runt 11:15 och orderbekräftelsen kom 11:19.

Permalänk
Skrivet av oshekelstein:

[quote postid="19392373" userid="179206" name="padinni"]
Faktura runt 09:30 tiden typ sen fick bekräftelse 09:59

fuck jag beställde 09:57 men inte fått något mejl än...

Jag beställde efter dig, lite oklart när men tror mellan 10:30 och 10:40, fick bekräftelse 10:52.

Permalänk

Jag lade en beställning runt 11 snåret. Fick bekräftelse 11:08

Permalänk
Medlem
Skrivet av nilscon:

Tack, en bekant som letat fick igenom sin order efter ditt tips

Visa signatur

🖥️ 12900K | EK 360 | PRIME Z690-A | DDR5 | 3080TI | 1000W

Permalänk
Medlem

Lade min beställning 11.08, fick orderbekräftelse 11.09

Permalänk

Beställde kl 09:56. Levereras samma dag står det på NetOnNet.... man kan väl hoppas att det blir så.

Permalänk
Medlem

För er som beställde från Amazon igår med leverans idag så har man börjat skicka ut paketen nu.
Osäker på om det här gäller endast Prime-medlemmar dock.

Permalänk
Medlem

Bittert

Beställde från Webhallen förra veckan och fick besked om att den avbokades .. p.g.a. att jag valde hämta i butik. Sjukt bittert.

Sen blir det ännu bättre då man kommer ut efter besök med patient efter mycket på sjukhuset och ser att man missat Netonnet...

Aja någon gång ska man väl kunna få tag på en PS5a..

Permalänk
Medlem

angående NetOnNet
Verkar som jag kanske är i Limbo. La PS5 i varukorgen innan 11.00 sedan kollade frugan om hon skulle ha något, fick dock order bekräftelse 11.15 lite osäker om det gått igenom dock.

Visa signatur

_______________________________
<Sömn filantrop>

Permalänk
Medlem

Har Webhallen levererat några konsoler från när de släppte förbokningen förra veckan?

Permalänk
Skrivet av Norml:

Har Webhallen levererat några konsoler från när de släppte förbokningen förra veckan?

Nej, inget än.

Permalänk
Medlem

NetOnNet skickat nu och leverans imorgon! Gick blixtsnabb med express

Permalänk
Medlem

.

Visa signatur

5700X3D | 4070 Super FE | B550M | G.skill 3600MHz CL16 | Predator X27U 1440p 240hz | Xtrfy M8 | Varmillo MX Silent | Steelseries Arctis Nova Pro W |