Permalänk
Medlem

Köper din Ipad!

På jakt efter en Ipad för lättare användning, behöver inte användas i jobb/skola med redigering etc. Därav utgår jag från att "Den vanliga" Ipad Gen är bästa valet men har du en Pro/Air i rimligt pris kan det självklart diskuteras. Söker främst någon med A10-chip, dvs Gen 7 och framåt men även en Gen 5/6 kan vara av intresse till rätt pris.

Behöver inte ha Sim, helst endast WiFi,
Behöver inte ha stor hårddisk, gärna 32/64 gig.

"Mini" versionerna går tyvärr bort,

Antar att en rimlig budget ligger runt 1500-3000 beroende på variant och skick, kom med förslag och prisidé.

Hämtas i större delen av skåne men kan även stå för frakt om seriösa säljare hör av sig.

Allt gott,

Tim

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej!

Jag har en iPad Pro 10.5" i fint skick som jag kan tänka mig att sälja. Det är versionen med 64GB utan LTE i rymdgrå färg och den har A10X chip från 2017 och känns fortfarande snabb med lite extra grafikprestanda jämfört med den vanliga A10 varianten. Finns smart-cover, brunt läderfodral och penna som hänger med också.

Det kanske är i överkant av vad du letar efter, men hör av dig om det ändå är intressant så kan vi nog komma överens. Finns i Göteborg men kan såklart skicka den om det är aktuellt.

/Axel

Permalänk

Har en iPad Air 2 liggandes som jag inte använt på ett par år.

Visa signatur

Custom loop - 7950X3D / 7900XTX

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad