Icke LHR Gigabyte RTX 3080 Gaming OC mot RTX 3080 TI LHR

Permalänk
Medlem

Icke LHR Gigabyte RTX 3080 Gaming OC mot RTX 3080 TI LHR

Har en Gigabyte Gaming OC RTX 3080 icke LHR som jag tänkte se om nån är intresserad av att byta mot LHR 3080 TI. Den köptes ett år sen från Komplett, kvitto finns och har körts på default utan att trixa med inställningar och overclocking.

Jag vet att icke LHR är eftertraktad av miners och tänkte se om nån med en 3080 ti är intresserad av ett byte.

https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=5509033

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 13500 kr + hämtning, så kan du kanske se om du kan köpa ett 3080ti beg istället ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av slyclock:

Bjuder 13500 kr + hämtning, så kan du kanske se om du kan köpa ett 3080ti beg istället ?

Är tyvärr inte intresserad av att sälja den.

Permalänk
Medlem

Hade det inte vart 43 mil ned till dig i skåne . Tanken slog mig att byta mitt 3080Ti mot ett 3080 och mina de 16 timmarna om dagen man är på jobbet/sover.

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

Hade det inte vart 43 mil ned till dig i skåne . Tanken slog mig att byta mitt 3080Ti mot ett 3080 och mina de 16 timmarna om dagen man är på jobbet/sover.

Synd, antar att du inte kommer ha vägarna förbi Skåne inom en snar framtid?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zapa:

Synd, antar att du inte kommer ha vägarna förbi Skåne inom en snar framtid?

Senast var ca 20 år sedan, kanske inom de närmsta 30 åren iaf

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

Hör av dig om Uppsala är närmare. Jag skulle också kunna tänka mig ett sånt byte.

Permalänk
Avstängd

Bytes mot rx 6800 och pengar imellan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakrits35:

Bytes mot rx 6800 och pengar imellan?

Nej tack, är endast intresserad av Nvidia.

Permalänk
Medlem

Vet inte om du är intresserad av nedgradering? Har 3070 Gigabyte LHR. Byte av Grafikkort och pengar emellan?