Jag har Tele2s REC tjänst med hårddisk till tvhuben men sedan mitten av december kan jag inte pausa, spela in eller spola tillbaka. Inget särskilt har hänt och allt är inkopplat som det alltid varit. Jag fick en ny hårddisk men samma problem där och deras support verkar inte ha någon aning. Jag kommer dock åt gamla inspelningar och den känner igen hårddisken så det verkar inte vara ett hårdvaruproblem. Jag gjorde en återställning av tvhuben, men det löste sig inte. Har någon annan haft detta problem och läst det?
Har du pratat med Tele2 efter att du fick den nya disken? Tror nästan att ditt bästa alternativ här tyvärr är att prata med deras support och hoppas på att dom vill eskalera det till sin second line.
Har du pratat med Tele2 efter att du fick den nya disken? Tror nästan att ditt bästa alternativ här tyvärr är att prata med deras support och hoppas på att dom vill eskalera det till sin second line.
Tack, det löste sig genom en slump. När jag pratade med dem och återställde disken så upptäcktes att abonnemanget låg på kabel och inte fiber, vilket var ett misstag från deras sida vid en tidigare abonnemangsflytt. Det innebar att kanalerna strömmade istället och därför inte kunde spelas in. Nu är det löst iaf.