Permalänk
Medlem

PNY 2080 Ti XLR8

Landat i ett läge där jag går igenom datorn och uppgraderar del för del. Grafikkortet får sig nu en uppgradering. Köpt här på forumet av en användare av samma kaliber som en själv, dvs spelar lite då och då och gillar att ha bra grejor.

En sticker är borta på ena fläkten då limmet släppte enligt tidigare ägare.

Ingen låda finns men kan skickas välpackat.

Det rör sig alltså om ett PNY 2080 Ti XLR8 11GB - Recension finns här: https://www.kitguru.net/components/graphic-cards/dominic-moas...

Det presterar bättre än ett FE om man ska tro recensionerna.

Finns i Skåne, jag är till Helsingborg, Lund och Malmö med ojämna mellanrum - Föredrar upphämtning dock.

Börjar med bud från 7000kr och får jag bud på 7800 så säljer jag direkt. Om inte köp direkt så säljer jag till den jag väljer.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 000 kr +frakt, bor i Gbg
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

#1 | PROMETEIA | P4 2,4C1 | IT7-MAX2 v2 | 280GB | Corsair PC3500 | Sapphire R9700pro 18,7k p
#2 | PROMETEIA | 2100+ AUIHB 0302MPMW | NF7-S rev1.2 | Twinmos / winbond 2x256MB PC3200 | WD-SE 120GB |

Permalänk
Medlem

Tack för bud! Budgivningen avslutas söndag lördag 20.00.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreas89:

Tack för bud! Budgivningen avslutas söndag lördag 20.00.

Lördag 20.00 - Söndag kändes för långt bort och i morgon fredag kändes tight på det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreas89:

Lördag 20.00 - Söndag kändes för långt bort och i morgon fredag kändes tight på det.

Har sovit på saken och då intresset hittills varit relativt svagt trots priset så ändrar jag auktionens utgångstid till idag 15.00 - Ber om ursäkt.

Permalänk
Medlem

Ändrar köp nu till 7400kr

Permalänk
Medlem

Antar att budandet är över ):?

Visa signatur

Corsair RM850x / Samsung 980 1TB m.2 / Gainward 2080 ti Phoenix GS 11gb / I7-7700 / Crucial 16gb DDR4 2400 Mhz / ASUS B150M-PLUS / Carbide SPEC-03 Midi Tower /

Permalänk
Medlem
Skrivet av wirpy:

Antar att budandet är över ):?

Ja - Har dock inte fått tag på vinnande budgivare - Men han får någon dag på sig att logga in och kolla. Vill du stå på kö? Alternativet just nu är att det åker ut på tratten om ingen här är sugen

Permalänk
Medlem

Radiotystnad från samtliga så köp nu bör onekligen ligga på 7000kr exkl frakt.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad