Dysons nya luftrenare extraknäcker som hörlurar

Permalänk
Medlem

Äger en av deras dyrare dammsugare, kan inte annat än att säga att hela konstruktionen är överarbetad och dum. Hållbarheten usel och plasten känns som billigaste "kina" typen. Den är nu lite över ett år gammal och använd sparsamt men spruckit i munnstycken och i själva enheten. Batteriet har redan bytats mot nytt (visserligen fick vi det skickat gratis) men med infon att dammsugaren inte bör användas alls på max hastighet... skitprodukter?

Visa signatur

Intel 7700K @ 5,1ghz (Binned) | Custom H2O Loop | Asus Maximus IX Hero | 32GB Corsair @ 3200mhz | GTX 3080 | Samsung 960 EVO 500GB | Samsung 870 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 2TB | Soundblaster Z-Xr | Asus ROG Swift PG279Q | Corsair 850W-HX | Thermaltake The Tower 900

Permalänk
Avstängd

Bitch, please:

Bane-Wannabie:

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem

Ni som tycker det är larvigt med luftrening, visste ni att det dör ca 1000 stockholmare i förtid varje år pga partikelföroreningar i luften? Eftersom folk vägrar sluta köra gigantiska dieselbilar i innerstan ser jag detta som ett giltigt alternativ.

Permalänk
Testpilot
Skrivet av landmarks:

Potentiellt det ultimata pollenvapnet? Är iofs inte pollenallergiker själv, så vet inte hur väl luftrenare hjälper på den fronten.

Luftrenare med HEPA-filter och luftfuktare gör livet bra mycket roligare för oss pollenallergiker faktiskt

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem

Jag tror den skulle göra sig bra tillsammans med ett VR-headset...

Permalänk

Dyson Zone? Vilken extrem miss att inte kalla dom DyZone

Visa signatur

Delat konto.

DrAg00nEn - #MultiplatformGamer
4thePlayers - #PlayStationGamer

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Mordekai:

Ni som tycker det är larvigt med luftrening, visste ni att det dör ca 1000 stockholmare i förtid varje år pga partikelföroreningar i luften? Eftersom folk vägrar sluta köra gigantiska dieselbilar i innerstan ser jag detta som ett giltigt alternativ.

Men det är bättre att minska nersmutsningen så man bör ju ge sig på bilarna, öka trängselavgiften några tusen per passage eller liknade lär påverka åt rätt håll.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Men det är bättre att minska nersmutsningen så man bör ju ge sig på bilarna, öka trängselavgiften några tusen per passage eller liknade lär påverka åt rätt håll.

Gärna men det är inget jag kan styra, det bestäms av politiker med aktier i Gazprom och Exxon.

Permalänk
Medlem

dystopi deluxe