Permalänk
Medlem

@Pingen121: Hej du!

Jag har faktiskt inte besökt den sidan själv. Har själv exklusivt varit på snusbolaget och beställt.
Däremot vill jag passa på att tipsa om denna sida som ett par gymnasieelever har gjort (Creds till Kalle_E- på Reddit): https://snuspriser.nu/ där du kan söka på just ditt snus och få upp vilken sida som är billigast att beställa ifrån. Snusnetto finns med när man söker på denna sida och just för Knox exempelvis verkar den vara billigast just nu.

Snusnetto verkar ha bra recensioner överlag och det verkar även som att man får med en godisbit i beställningen. Kör ba!

Snusar själv Lundgrens 'Fjällen'

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av HarryBee:

@Pingen121: Hej du!

Jag har faktiskt inte besökt den sidan själv. Har själv exklusivt varit på snusbolaget och beställt.
Däremot vill jag passa på att tipsa om denna sida som ett par gymnasieelever har gjort (Creds till Kalle_E- på Reddit): https://snuspriser.nu/ där du kan söka på just ditt snus och få upp vilken sida som är billigast att beställa ifrån. Snusnetto finns med när man söker på denna sida och just för Knox exempelvis verkar den vara billigast just nu.

Snusnetto verkar ha bra recensioner överlag och det verkar även som att man får med en godisbit i beställningen. Kör ba!

Snusar själv Lundgrens 'Fjällen'

Tack för länktipset. Hittade mitt favoritsnus en aningens billigare än hos snusbolaget.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Lundgrens Skåne & Norrland

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

Knox blue slim

Visa signatur

Ryzen 5 3600, MSI X470 Gaming plus max, 16GB Ram, MSI RTX 3070 ventus x3 OC.

Permalänk
Medlem

Har provat det mesta men faller alltid tillbaka till Göteborgs Rapé (original).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lodisen:

Lundgrens Skåne & Norrland

provat fjällen?

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adnerhill:

provat fjällen?

Smakar ingenting tycker jag, så den skippar jag.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

Sedan många år tillbaka lös General. Men ibland så kan även en lös Grov vara gott.

Visa signatur

6 X Apple MacBook Pro 16" M3 Max chip M3 Max / 16.2" / 3456 x 2234 / 1 TB / 16-kärnor / 48 GB / Apple M3 Max 40-core / Silver / Space black

Permalänk

Jag är inne på min första påse Buster dark smaksatt med aromen Genial från Swedsnus. Prisvärt och välsmakande snus!

Visa signatur

vegavidar

Permalänk
Medlem

LD30, god och prisvärd.

Visa signatur

4790K@4.5ghz, 16GB DDR3, GTX 1060 6GB.

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet om man kan lägga portionssnus i frysen eller blir den konstig då? Hade tänkt beställa ett par stockar men vill gärna blanda lite med lös och portion.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

Är det någon som vet om man kan lägga portionssnus i frysen eller blir den konstig då? Hade tänkt beställa ett par stockar men vill gärna blanda lite med lös och portion.

Bör inte vara ett problem att ha två stockar i kylen? Hållbarheten är ju månader.

Visa signatur

Livet är för kort för dåligt kaffe

Permalänk
Skrivet av ClintBeastwood:

Är det någon som vet om man kan lägga portionssnus i frysen eller blir den konstig då? Hade tänkt beställa ett par stockar men vill gärna blanda lite med lös och portion.

Det går alldeles utmärkt att frysa in portionssnus. Jag har gjort det i många år 👍

Permalänk
Medlem

9/10 gånger Siberia red. Däremellan om läget är lite akut och butiken inte råkar ha S.R så blir det lite varierat

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erickey:

Bör inte vara ett problem att ha två stockar i kylen? Hållbarheten är ju månader.

Ett par skulle vara några.

Skrivet av SlaughterOfTheSoul:

Det går alldeles utmärkt att frysa in portionssnus. Jag har gjort det i många år 👍

Tack så mycket! Då behöver man inte oroa sig för det.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Min polare siktar på att börja snusa för att sänka sin aptit, bra idé?

Permalänk
Medlem

General lös

Visa signatur

Intel Core i7 6850K 3,6 GHz 15MB @ 4,7GHz kyld med Noctua NH-U9S på MSI X99A Raider
Corsair Vengence LPX 64GB (8x8GB) DDR4 3000MHz @ 3200 MHz
2x MSI GeForce GTX 1080 8GB Aero OC i SLI
HyperX Predator 480GB M.2 och 4x Samsung 750-Series 250Gb i raid 0
Oculus Cv1. Win10 pro

Permalänk
Medlem

Lundgrens Norrland extra stark och General one, men funderar på att skifta från Lundgrens då den ökat sakta men säkert i pris senaste tiden.

Permalänk
Medlem

One White, blivit sämre sen de bytte smak för inte så länge sedan.

Ibland tar jag någon Skruf Extra Stark eller Lundgrens, spelar mindre roll i slutändan vad man har under läppen bara den ger lite nikotin.

Permalänk
Medlem

Gått över helt och hållet till vitt, så kör Klint oavsett smak.
Motiveringen är att jag har tänkt att sluta och såldes sänker nikotinhalten genom att bara köpa "ettor".

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk

LD Salmiak sedan en par-tre år tillbaka.
Innan dess Ettan lös sedan Hedenhös. Slår ju portionssnus alla dagar i veckan men är ju på tok för opraktiskt på jobbet etc.
Numera lyxas det till med någon dosa lös på högtider och semester.

Permalänk
Medlem

Göteborgs rapé XR ...den blå. Är dock öppen för att hitta billigare "kopia"...

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | evga 3060ti xc | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk
Skrivet av pi:

Göteborgs rapé XR ...den blå. Är dock öppen för att hitta billigare "kopia"...

Swedsnus säljer billigare varianter av klassiska smaker dock har jag inte testat rapé ännu.

Visa signatur

vegavidar

Permalänk
Medlem

Kör Nick&Johnny Crushed Ice, Jenkasmak under läppen. _)

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Medlem
Skrivet av vidarvega:

Swedsnus säljer billigare varianter av klassiska smaker dock har jag inte testat rapé ännu.

Tack för tipset, kanske lägger en beställning på denna och ser om det är nåt att ha

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | evga 3060ti xc | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk
Avstängd

Göteborgs Rapé självfallet.

Permalänk

Brukssnus lös

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Grov lös om jag ska lyxa till det. Annars kronan lös.
Portion så blir det LD Vit 30. (3 åt gången)

Visa signatur

|Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080|

Permalänk
Medlem

Bakar eget lössnus, annars General/Knox/Kronan.

Visa signatur

Bara för idag

Permalänk
Medlem

Kapten Vit, fina grejer!

Visa signatur

CPU i7-13700K GPU ASUS 4090 TUF Gaming OC MB ASUS Rog Strix Z790-F Gaming WIFI RAM G.Skill 32GB DDR5 5600MHz CL36 Trident SSD Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 2TB Lagring WD 1TB PSU Corsair ASUS ROG Strix 1000W CPU Cooling NZXT Kraken X53 240mm Chassi Corsair 4000D Airflow Skärmar Acer 27" Predator 1440p G-Sync IPS // ZOWIE 25'' XL2566K DyAc+ 360 Hz