Philips X2HR samt V-MODA BoomPro

Permalänk
Medlem

Philips X2HR samt V-MODA BoomPro

Hej,
Jag köpte ett par PHILIPS Fidelio X2HR samt en V-MODA BoomPro mikrofon i början på december förra året, men som sen 2-3 månader sedan ersattes med Audeze LCD-GX.
Så, hörlurarna är cirka 5 månader gamla, varav de sista 2-3 månaderna har de inte använts alls. Därför tänker jag att det är dags att sälja dem vidare till någon som kommer använda dem mer!
Det är ett par öppna hörlurar som funkar bra till det mesta, bland annat gaming. Jag har själv använt dem som all-round både till jobb, music, samt spel.

Tillbehör samt emballage för X2hr finns, men tyvärr har jag slängt emballage för BoomPro. Digitala kvitton finns.

Kolla gärna reviews som beskriver ljudet för att se om de passar dig (ljudet brukar beskrivas som V-format). Det går självklart också bra att komma förbi och lyssna i samband med köp.
Det går annars bra att skicka som paket.

Nypris på dessa idag är:
X2HR - 1400kr
BoomPro - 375kr

Mitt pris för båda:
800kr eller bud.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

en fråga är det 3.5mm jack som man stoppar i dem ?

Permalänk
Medlem

men kan börja på 500kr bara för hörlurarna då jag sjävla har en antlion modmic

Permalänk
Medlem

hittade det var 3.5mm efter lite sökande

Permalänk
Medlem

Hej, bud noterat från ResarXam.
Ledsen för att jag inte har svarat. Jag kollar SweC lite sporadiskt, så det kan bli så att det dröjer lite mellan mina svar.

Jag tänker att jag håller annonsen uppe ett par dagar

Permalänk
Medlem

Imorgon kväll tänker jag att jag avslutar budgivningen, fyi!

Permalänk
Medlem

Intresset var svalare än vad jag hade hoppats. Jag tror nog tyvärr att jag behåller lurarna istället och har dem på jobbet eller så. Sorry.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nooro:

Intresset var svalare än vad jag hade hoppats. Jag tror nog tyvärr att jag behåller lurarna istället och har dem på jobbet eller så. Sorry.

Kan bjuda 600 med micen om du skulle ändra dig kan ha som reserv

Permalänk
Medlem

Äsch, det blir bra med 500kr utan mikrofonen. Tar detaljerna via PM

/N

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad