Anmäl dig till Meet & Geek Malmö!

Permalänk
Medlem

19:30 då? Tycker också 20 är lite väl sent, hjärnan kommer suga åt sig ölen som en svamp om man ska sitta så länge på tom mage 🥴

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Hedersmedlem

Jag är tyvärr rädd för att jag kommer att behöva hoppa av, håller på att trillskas med en riktigt jävulsk förkylning som har knockat mig ända sen i måndags 😢

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av vargeEEEEn:

Jag är tyvärr rädd för att jag kommer att behöva hoppa av, håller på att trillskas med en riktigt jävulsk förkylning som har knockat mig ända sen i måndags 😢

Krya! Förhoppningsvis blir det fler gånger.

Och liten uppmaning: Skriv här eller i PM om ni vet med er att ni inte kan medverka i morgon. Lite ledsamt om vi står på Kappa med massvis med delikata burgare och annat som inte blir uppätna, liksom.

Permalänk
Konsolpleb 🕹

Kan bekräfta att humle och dumle hann på tåget i tid ner mot den skånska rivieran

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Birkus:

19:30 då? Tycker också 20 är lite väl sent, hjärnan kommer suga åt sig ölen som en svamp om man ska sitta så länge på tom mage 🥴

Vi kan ju alltid beställa in lite snacks under tiden. Chili cheese o kycklingvingar etc

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Jag har hamnat på soc o kan därmed inte ha pengar på kontot i slutet av månaden.
Jag kan betala kontant till nån av er som betalar min mat o så.

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem

När datumet lades tänkte jag inte på det faktum att det är valborgshelgen…
Imorgon kommer bli djävulskt. Blir kul!

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Skrivet av Campaigner:

Jag har hamnat på soc o kan därmed inte ha pengar på kontot i slutet av månaden.
Jag kan betala kontant till nån av er som betalar min mat o så.

Löser vi nock

Permalänk
Medlem

Kan tyvärr inte komma ikväll pga tillökning i familjen. Jag får önska er en riktigt trevlig kväll! Tack för att ni anordnar träffen.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Fatmajk:

Kan tyvärr inte komma ikväll pga tillökning i familjen. Jag får önska er en riktigt trevlig kväll! Tack för att ni anordnar träffen.

Låter ändå som en rätt god anledning att simma hemma. 😁

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Fatmajk:

Kan tyvärr inte komma ikväll pga tillökning i familjen. Jag får önska er en riktigt trevlig kväll! Tack för att ni anordnar träffen.

Bu för mig, kul för dig! Fullt rimlig anledning, ändå. Ta hand om er!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Kan tyvärr inte komma ikväll pga tillökning i familjen. Jag får önska er en riktigt trevlig kväll! Tack för att ni anordnar träffen.

Grattis!

Visa signatur

Hemmabio - LG C7 55", nVidia Shield TV 2017, Onkyo TX-NR656, Dynavoice DF-5, Dynavoice DX-5, Dynavoice DC-5
Server - Dell T20 /w E3-1225v3, 1050 TI 4GB, 24GB RAM, 30TB HDD /w parity + 628GB SSD
Bärbart Retina Macbook Pro 13" Early 2015 [i5, 512GB],Sony Xperia 5 II , MediaPad 5 10,8"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Kan tyvärr inte komma ikväll pga tillökning i familjen. Jag får önska er en riktigt trevlig kväll! Tack för att ni anordnar träffen.

Man får gratulera!

Visa signatur

| Fractal Design Compact 7 Vit - MSI Tomahawk x570 - Ryzen 5600X - PNY 4070Ti Super - 32GB Corsair 3200Mhz CL16 | ASUS MG279Q - 2560x1440, 144Hz, IPS, Freesync |

Permalänk
Quizmaster Malmö 22
Skrivet av momotaro93:

Löser vi nock

Låter bra. Sticker strax så är där 19.30 senast.

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ni får ha en jättetrevlig kväll allihopa!

Permalänk
Medlem

Riktigt trevlig kväll, tack så mycket alla!

Visa signatur

Hemmabio - LG C7 55", nVidia Shield TV 2017, Onkyo TX-NR656, Dynavoice DF-5, Dynavoice DX-5, Dynavoice DC-5
Server - Dell T20 /w E3-1225v3, 1050 TI 4GB, 24GB RAM, 30TB HDD /w parity + 628GB SSD
Bärbart Retina Macbook Pro 13" Early 2015 [i5, 512GB],Sony Xperia 5 II , MediaPad 5 10,8"

Permalänk
Medlem

Tack för en trevlig kväll allihop.

Visa signatur

.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................

Permalänk
Medlem

Man får tacka för det goda sällskapet. Trevligt att träffas.

Permalänk
Medlem

Såhär lite halvfull sittandes på en bajamaja mitt ute i skogen vill jag passa på att tacka för en trevlig tillställning, mycket trevligt. Särskilt tack till @LordFancypants för det trevliga sällskapet

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Medlem

Tack för en trevlig kväll!!

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Medlem

Tack för en supertrevlig kväll! Stort tack till André och Anton (och ni utomstående) som styrde upp denna kväll!

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem

Tack för en trevlig kväll alla glada!

Visa signatur

| Fractal Design Compact 7 Vit - MSI Tomahawk x570 - Ryzen 5600X - PNY 4070Ti Super - 32GB Corsair 3200Mhz CL16 | ASUS MG279Q - 2560x1440, 144Hz, IPS, Freesync |

Permalänk
Sjusovarn

Tack för ikväll! 😀

Permalänk
Konsolpleb 🕹

Grymt kul att ses! Tack alla som kom och grattis till de fyra musketörerna som vann quizen med 11/11 rätt det var fan starkt jobbat!

Visa signatur

240p är livet

Permalänk

Ja det va ingen dålig tillställning! Tack alla för en trevligt kväll. Nu e man äntligen hemma o ska få sova hehe.

Permalänk
Medlem

Fan att man missade detta!!

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Tack allesammans för igår! Det var riktigt trevligt att träffa er alla. Ser verkligen fram emot fler Meet & Geeks!
Extra tack till @GreenKeg för all hjälp med Kappa Bar. Och stort tack till @Fatmajk för att du kunde hjälpa till med lokal-check och stort grattis till tillökningen!
Och grattis till quizmästarna @Campaigner, @Geckod, @Robert Johansson och @Senri!

Nu blir det en funktionsvarierad resa till Uppsala på stabila sju timmar för mig. Perfekt sätt att tillbringa Valborg!

Permalänk
Medlem

Tack alla för en riktigt trevlig kväll, ännu en gång levererar SweClockers!

Visa signatur

[CPU:Ryzen 7 5800x][RAM:Corsair Vengeance LPX 32 GB DDR4 3600MHz][MB:ASUS ROG Strix B550-F GAMING][GPU:Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC][OS-HDD:Samsung 980 Pro 1 TB][Lagring-HDD:Samsung 970 EVO Plus 1 TB][Chassi:be quiet! Dark Base 700][Kylning CPU:Noctua NH-D15 2xNoctua NF-A15|Kylning chassi:5xNoctua NF-A14 PWM][Mus:Logitech G403 Prodigy||TB:Varmilo VEA88 Summit R2 V2 TKL MX Brown][Skärm:Acer XB270HU][PSU:EVGA SuperNOVA 1000 P2][Ljud:Logitech G935]

Permalänk
Medlem

Jag vill också tacka för en trevlig kväll och kul att sätta ansikte på nicknamnen. Under kvällen så tipsades det om spel som gått under radarn och utlovades att lägga en kommentar om detta för er som inte har det bästa minnet.

Jag kan börja och tipsa om två RPG som jag har spelat den senaste tiden och som förmodligen inte alla känner till:

Pathfinder:
https://store.steampowered.com/app/640820/Pathfinder_Kingmaker__Enhanced_Plus_Edition/
https://store.steampowered.com/app/1184370/Pathfinder_Wrath_of_the_Righteous/

ATOM RPG:
https://store.steampowered.com/app/552620/ATOM_RPG_Postapocalyptic_indie_game/
https://store.steampowered.com/app/1139940/ATOM_RPG_Trudograd/