9900KF och Z390 ITX moderkort + RAM

Permalänk

9900KF och Z390 ITX moderkort + RAM

Hej! Säljer nu av lite mer komponenter jag har fått över.

Komponenterna är som följer:

Moderkort: Gigabyte Z390I Aorus pro ITX
Processor: Core I9 9900KF
RAM: ADATA XPG 3000MHz, 2x8GB

Kan hämtas i Norrköping, Söderköping eller Linköping, eller skickas.

Vi kan köra på bud från 2500kr för allt, men om någon kommer med ett bra bud kan jag eventuellt ta det direkt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 500 kr +f
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 2 600 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Bud noterade. Kommer att avsluta budgivningen imorgon då jag ska iväg i helgen.

/Fredrik

Permalänk

3000 hämtning på plats i Norrköping/Söderköping

Permalänk
Skrivet av Kanadagoose:

3000 hämtning på plats i Norrköping/Söderköping

Tack men nej tack.

Anledningen till att jag säljer samma saker igen (tidigare annons i April) är ju för att du ångrade dig i sista sekund och inte ville ha grejerna längre för det inte ingick någon kylare, efter jag redan hade kört hem till dig och satt och väntade utanför... Du fattar väl själv att jag inte tänker sälja samma saker till dig då??

@jensvo har fortfarande ledande budet.

/Fredrik

Permalänk
Skrivet av _5H4D0WR34P3R_:

Tack men nej tack.

Anledningen till att jag säljer samma saker igen (tidigare annons i April) är ju för att du ångrade dig i sista sekund och inte ville ha grejerna längre för det inte ingick någon kylare, efter jag redan hade kört hem till dig och satt och väntade utanför... Du fattar väl själv att jag inte tänker sälja samma saker till dig då??

@jensvo har fortfarande ledande budet.

/Fredrik

Tänker givetvis inte buda vidare här men tänker åtminstone lösa bensinen och en symbolisk summa.
Hade jag vetat att du börjat åka hade jag betalat för grejerna vare sig det handlade om 10000:- eller ej. Men den informationen framgick inte i vår konversation. Rätt ska vara rätt så förväntar mig att vi tar det vidare i PM.

Permalänk

Har avslutat budgivningen och grejerna har gått till högstbjudande. Får tacka alla som bjöd och önska er en trevlig helg!

/Fredrik

Permalänk

Annonsen är avslutad