Permalänk
Medlem

Gigabyte Z390 Gaming X

Tjena,

Jag har legat på detta moderkort i ett och ett halvt år nu, men nu har jag fått tummen ur och tänkte hitta en ny ägare till det.

https://www.netonnet.se/art/datorkomponenter/moderkort/intels...

Detta moderkort har endast använts i felsökningssyfte i ca 10 minuter. Efter att min dator slutade fungera kom jag fram till att moderkortet var boven och jag köpte detta för att byta ut.
...Men nä, såklart var det CPU:n som var defekt.

Det betyder alltså att detta moderkort är nästan helt oanvänt. Jag har monterat en defekt CPU, 2 RAM-stickor och ett högkvalitativt nätagg på det, försökt starta och sedan demonterat komponenterna och lagt tillbaka kortet i originalförpackningen. Alla tillbehör så som instruktionsbok och SATA-kablar har jag inte heller rört.

Inköpspriset var 1590 kr från NetOnNet. Jag har inget kvitto i pappersform, men jag kan ta fram kvittokopia via mejl, dock är jag osäker på garantin. NetOnNet brukar ha 2 år, men jag hittar inget specifikt angående denna produkt.

Skickas, köparen står för fraktkostnad.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Dator: 9700K | 16GB DDR4 | GTX 1070
Ljud: O2+ODAC | HD600

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Dator: 9700K | 16GB DDR4 | GTX 1070
Ljud: O2+ODAC | HD600