Hallåj
Måste rensa lite och har två mekaniska tangentbord som skänkes till bättre behövande. Skicket är ganska dåligt på dem och de är smutsiga men de är ju gratis.
Det första är ett Logitech G710+ med bruna brytare. Mitt första mekaniska. Vad jag vet så fungerar hela tangentbordet och har inga större fel förutom att det saknas flera tangenter och att många av dem har trasig stam, är logitechs legendariskt dåliga keycaps som spricker av ingen anledning alls. Släng på ett nytt keycap set och du får ett fullt fungerande tangentbord med andra ord. Finns kanske ett plastigt handledsskydd men är osäker på vart jag har det.
Det andra är ett Gamdias Hermes med blå brytare, säljs inte längre vad jag vet. Hade den otroligt bra funktionen med extra tumknappar, otroligt underskattat för spel som behöver mycket knappar som t.ex WoW men som verkar vara en förlorad kamp då alla slutat med det. Detta har varit med om en del, vissa brytare har tappat clicket så jag öppnade upp det och lödde om vissa brytare, vilket var ett riktigt kasst lödjobb. Alla tangenter tror jag fungerar men vissa har ingen backlight och där med är läget med keycaps oklart, tror jag har en låda med ett gäng av dem liggandes.
Upphämtning är det som gäller.
Tar de gärna!
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.