Permalänk
Medlem

AMD RX 6900 XT

Säljer ett AMD RX 6900 XT 16gb,då det är köpt från AMD direkt för ca 1 år sedan är garantin förbrukad(1års garanti) om jag har läst villkoren korrekt.
Spelat några timmar i veckan med det,främst Dota och lite BF.
Hört lite coilwhine vid laddning av BF,kartong med innehåll medföljer såsom Radeon-tangent och musmatta.

Finns i Frölunda Göteborg,hämtas eller lämnar i Göteborg snarast då jag har det lite tight.

Kör budgivning tills ikväll 19.00,säljer hur jag vill och,bla,bla,bla.

Utgångspris 5000kr 👍

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

5000kr + frakt

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 000 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Hej drar tillbaka mitt bud för tillfället

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 000 kr + hämtning
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

5500kr frakt

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin1984:

5500kr frakt

Sorry, såg nu att du inte skickar.
Du kan bortse från mitt bud.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

Allt noterat,slänger på mig min ghilliesuit för det känns som det är en massa snipers i buskarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av elfaro:

Allt noterat,slänger på mig min ghilliesuit för det känns som det är en massa snipers i buskarna.

Rekommenderar dig att vara öppen för att skicka kortet, då ska du nog kunna skymta snipers 🙂

Permalänk
Medlem

5100 kr, hämtas/mötes

Visa signatur

f0rest stan | Citera mera | 5800x – 6700 XT

Permalänk
Medlem

5500kr hämtar ikväll

Permalänk
Medlem

5800. Kan hämta sent ikväll eller under dagen imorgon. Jobbar i högsbo..

/Björn

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

6200 kr. Ursäkta sent svar

Permalänk
Medlem

Låter som burrap köper det,tack för visat intresse alla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av elfaro:

Låter som burrap köper det,tack för visat intresse alla.

Det kändes rätt osportsligt att först skriva om snipers å sen ta första bästa sniper…

Permalänk
Medlem

Sista budet lades 19.00,klockan är 19.00 tills att den slår över till 19.01.
Vill man köpa kort har jag sett mängder av 6900 hos diverse åf, alternativt kan man gå all in på budgivningar istället för att lägga sig lågt och fylla sig själv med falska förhoppningar om att det ska vara gratis.

Tack för visat intresse,Mvh Daniel

Permalänk
Medlem

Löste sig på annat håll för mig nu turligen Men nästa gång blir det kanske att buda sista sekunden med (vilket hade gjort jag vinner på 5800kr mest sannorligen så jag sliper bli snipad).

Så lärde mig en läxa.
Ha det fint

Permalänk
Medlem
Skrivet av Celphish:

Det kändes rätt osportsligt att först skriva om snipers å sen ta första bästa sniper…

Inkonsekvens kallas det när man hävdar något som detta samtidigt som man skickat 5st pm innan kl12 och försöker få till en affär utan att vilja delta i en öppen budgivning.

👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av elfaro:

Inkonsekvens kallas det när man hävdar något som detta samtidigt som man skickat 5st pm innan kl12 och försöker få till en affär utan att vilja delta i en öppen budgivning.

👍

Nej då, jag är fullt konsekvent, deltar aldrig i öppna budgivningar (längre).

Jag hade inte brytt mig övh om du inte skrivit det där om snipers själv.

Du får göra som du vill men ser det fortfarande som dålig stil.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Celphish:

Det kändes rätt osportsligt att först skriva om snipers å sen ta första bästa sniper…

Men det är sportsligare att smyga i pm och försöka kapa affärer från ärliga medlemmar?
Skulle aldrig sälja något till sådana även om jag går miste om pengar.

Helt rätt av ts att ignorera dig och dina bud i pm.
Dessutom säljaren väljer själv hur, när och till vem man säljer...

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin1984:

Men det är sportsligare att smyga i pm och försöka kapa affärer från ärliga medlemmar?
Skulle aldrig sälja något till sådana även om jag går miste om pengar.

Helt rätt av ts att ignorera dig och dina bud i pm.
Dessutom säljaren väljer själv hur, när och till vem man säljer...

Det finns många skäl till att jag inte gillar budgivningar, snipers är en av dem.
Å det var inte att ja inte blev köparen, det förstod ja direkt, det va en chansning men inte relevant här.
Råkar känna fler i tråden här dock å finner det fortfarande osportsligt.

Om en säljare säger ”bud endast i tråden” skippar ja annonsen, annars inte.

Ivf, förstår inte varför ni fortsätter tjöta dock 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin1984:

Men det är sportsligare att smyga i pm och försöka kapa affärer från ärliga medlemmar?
Skulle aldrig sälja något till sådana även om jag går miste om pengar.

Helt rätt av ts att ignorera dig och dina bud i pm.
Dessutom säljaren väljer själv hur, när och till vem man säljer...

Å btw, att antyda att jag inte är ärlig va andra är ett slag under bältet å du vet inte vad du pratar om.
Föredrar helt enkelt snabba affärer där ja slupper vänta på att nån annan ska köpa saken i fråga (å åter igen, mina pms har inget med det ja pratar om här, utan hur annonsen å buden hanterades)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Celphish:

Å btw, att antyda att jag inte är ärlig va andra är ett slag under bältet å du vet inte vad du pratar om.
Föredrar helt enkelt snabba affärer där ja slupper vänta på att nån annan ska köpa saken i fråga (å åter igen, mina pms har inget med det ja pratar om här, utan hur annonsen å buden hanterades)

Nej, du har helt rätt. Jag har inget med dina pms att göra. Jag har fullt upp med frugans, tycker att det räcker så🙂

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin1984:

Nej, du har helt rätt. Jag har inget med dina pms att göra. Jag har fullt upp med frugans, tycker att det räcker så🙂

Haha, well played sir, well played! 😃

Permalänk

Ursäkta, är kortet sålt eller är annonsen fortfarande aktiv?

Permalänk
Medlem

Hej,kortet ä sålt.👍

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad