Xbox 360, ljudkort, blu-ray-läsare, mekaniskt tangentbord, Wraith-kylare, reciever

Permalänk
Medlem

Xbox 360, ljudkort, blu-ray-läsare, mekaniskt tangentbord, Wraith-kylare, reciever

Hej! Säljer följande som skänks bort till välgörenhet alternativt går till tippen i veckan.

Tangenbord: Func KB-460 – utan handledsstöd.
Blu-ray: Samsung SH-B043.

Xbox 360 Slim 4 Gb + 2 handkontroller. Skickar med några spel.

Ljudkort: Asus Xonar HDAV1.3 Slim – ej testat på många år men fungerat fint tidigare.

Reciever: Onkyo TX-SR607 – startar och ljuder men sprakar ordentligt på samtliga kanaler. Säljer/skänker som defekt. Fjärrkontroll och kalibreringsmikrofon finns. Hämtas.

CPU-kylare: Wraith Spire

Bud i tråden. Finns i Kalmar. Prylarna går till välgörenhet på tisdag förmiddag.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Xbox 360 Slim 4 Gb + 2 handkontroller

450+frakt

Visa signatur

Dator 1: begagnat gott & blandat
Chassi: lian li pc-o11 dynamic Processor: Ryzen 5900X @4.1GHz Moderkort: MSI X570-A pro Ram: Corsair Vengeance 2x16Gb Hdd/Ssd: Corsair MP600 kylare: custom loop Grafikkort: RTX 3080TI Nätagg: Dark base 700 Tangentbord: hemmabygge Headset: The one and only Pioneer Monitor 10 från 1978 :-P

Permalänk

Ändrar till 500kr+ frakt för Xbox 360 Slim 4 Gb + 2 handkontroller

Trådlösa dosor?

Visa signatur

Chassi: lian li pc-o11 dynamic Processor: Ryzen 5900X @4.1GHz Moderkort: MSI X570-A pro Ram: Corsair Vengeance 2x16Gb Hdd/Ssd: Corsair MP600 kylare: custom loop Grafikkort: RTX 3080TI Nätagg: Dark base 700 Tangentbord: hemmabygge Headset: The one and only Pioneer Monitor 10 från 1978 :-P

Permalänk
Medlem
Skrivet av LordOfError:

Ändrar till 500kr+ frakt för Xbox 360 Slim 4 Gb + 2 handkontroller

Trådlösa dosor?

Ja det är 2 trådlösa dosor. Om det inte kommer något mer bud så skickar jag det i morgon eller på tisdag.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 50 kr +frakt wraith spire
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Är blu ray läsaren till för att ha internt i en pc iaf kan jag ge 150 kr plus frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ax0s:

Är blu ray läsaren till för att ha internt i en pc iaf kan jag ge 150 kr plus frakt

Ja det är en 3,5" intern enhet.

Permalänk

Hej, är det svensk layout på tangentbordet Func KB-460?
180kr om det är svensk layout.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av LordOfError:

Hej, är det svensk layout på tangentbordet Func KB-460?
180kr om det är svensk layout.

Om det går att skicka tillsammans

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av LordOfError:

Om det går att skicka tillsammans

Ja det är svensk layout. Kan tyvärr inte skicka det i samma kartong, men jag har originalkartongen till tangentbordet i källaren såg jag nu när jag var nere efter en kartong att skicka xboxen i. Kan skicka det i morgon kväll, vi kan ta resten via PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jacobfl:

50 kr +frakt wraith spire

PM

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad