Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Iphone 11-13 128gb+ sökes

Hej!

Jag är på jakt på iPhone till tjejen, med att det är iphone 11 eller nyare och 128 gb eller mer intern lagring och att skärmen är relativt repfri och inga sprickor någonstans.

Ni får gärna skicka ett pm med ni har!

Jag tänker mig något i klassen 2-5 tkr klassen.

Möts helst upp i norra delen av Stockholm, men om fina bilder kan skickas så funkar frakt med!

Ange gärna ålder, batteri hälsa, och om det finns ett ev kvitto.

Tack på förhand!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad erbjuder du för en Sierra blue 13 Pro Max 256 utan ett enda märke eller repa?

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ant3:

Vad erbjuder du för en Sierra blue 13 Pro Max 256 utan ett enda märke eller repa?

Jag tippar på att du vill ha lite mer än den prisklass jag letar efter. Maxbudgeten är 6000 kr.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av aradove:

Jag tippar på att du vill ha lite mer än den prisklass jag letar efter. Maxbudgeten är 6000 kr.

Som du ser här nedan. Redan en 12 Pro 128GB är redan där utanför din max budget.

Du får nog höja budgeten till en mer realistisk nivå eller sänka dina krav/mål.

För någon 13 128GB får du inte för 6000:-Speciellt inte utan att den ser ut som att den överlevt ett lättare krig.

Sen om det är till tjejen så kommer inte 128GB räcka långt. man snittar liksom på 2 MB per bild plus filmer Appar och offline playlist's på spotify.

Jag är hyfsat duktig på att rensa ut skräp på min 13 Pro Max 256 och jag har ändå bara 170 ish GB ledigt efter att precis ha "städat" ur den.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ant3:

Som du ser här nedan. Redan en 12 Pro 128GB är redan där utanför din max budget.

Du får nog höja budgeten till en mer realistisk nivå eller sänka dina krav/mål.

För någon 13 128GB får du inte för 6000:-Speciellt inte utan att den ser ut som att den överlevt ett lättare krig.

Sen om det är till tjejen så kommer inte 128GB räcka långt. man snittar liksom på 2 MB per bild plus filmer Appar och offline playlist's på spotify.

Jag är hyfsat duktig på att rensa ut skräp på min 13 Pro Max 256 och jag har ändå bara 170 ish GB ledigt efter att precis ha "städat" ur den.

Jag är förvirradd av ditt inlägg. Jag skrev i annonsen vilken prisklass jag letade efter (du kanske missade det i annonstexten?) och vilka modeller jag var intresserad av. Jag vet vad tjejen har för behov så 128 gb räcker.

Var något otydligt i annonsen jag ska förbättra till nästa gång?

Permalänk
Medlem

Halloj !
Har en IPhone 12 256gb
Har alltid legat i en Wallet så den är rep & skadefri.
Batteristatus 87%
Den är drygt 2år gammal (22mån)
Du/ni kan få köpa den för 5k

Mvh Pelle

Visa signatur

Steelman

Permalänk
Medlem
Skrivet av Steelman:

Halloj !
Har en IPhone 12 256gb
Har alltid legat i en Wallet så den är rep & skadefri.
Batteristatus 87%
Den är drygt 2år gammal (22mån)
Du/ni kan få köpa den för 5k

Mvh Pelle

Kolla Swappi vad dom ger för den. Bör vara mer än 5k

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad