Dell 38" Alienware AW3821DW Ultrawide

Permalänk
Medlem

Dell 38" Alienware AW3821DW Ultrawide

Inköpt från inet 2021-02-08 och kvitto finns.
Så det finns garanti kvar.

Har själv använt vesa-fäste men foten följer givetvis med.

Specar från Dells webbsida:
Storlek: 37.52"
Upplösning: 3840 x 1600 (DisplayPort: 144 Hz, HDMI: 85 Hz)
Bildförhållande: 21:9
Paneltyp: Nano IPS
Adaptive-Sync-teknologi: NVIDIA G-SYNC ULTIMATE
HDR-certifiering: DisplayHDR 600
Osv.

För mer info kan ni se produktlänkar:

Produktlänk Inet.se

Produktlänk Dell.com

Jag har tyvärr slängt kartongen så har inte möjlighet att skicka den på ett säkert sätt.

Den kan hämtas i Gislaved eller så kan vi eventuellt mötas upp i Jönköping under helgtid

Läs hela annonsen här

Visa signatur

|CPU: 9950X3D |GPU: Gigabyte RTX 4080 Gaming OC |MB: Gigabyte X870 Aorus Elite |RAM: Kingston 6000/C30 64GB |Chassi: Antec Flux Pro |PSU: Seasonic TX 1600W Noctua Edition
Skärm: ASUS PG42UQ, Asus PG279Q

Permalänk
Nytt bud: 3 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 000 kr
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 500 kr hämtar
Visa signatur

Följ Teknikstrul på Youtube
Har jag vunnit en budgivning? Skicka swishförfrågan, nedan finns min adress:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem

Tänkte bara klargöra en gång extra i kommentarerna att det är upphämtning som gäller:

"Den kan hämtas i Gislaved eller så kan vi eventuellt mötas upp i Jönköping under helgtid"
(Ni kanske såg det, men noterade att några av era tidigare annonser var från Stockholmshållet så det är en bit at åka isf.)

Planerar f.ö inte att det ska vara en långdragen annons, så affär redan helgen eller enligt överenskommelse kan vara aktuellt om köpare är seriös.

Visa signatur

|CPU: 9950X3D |GPU: Gigabyte RTX 4080 Gaming OC |MB: Gigabyte X870 Aorus Elite |RAM: Kingston 6000/C30 64GB |Chassi: Antec Flux Pro |PSU: Seasonic TX 1600W Noctua Edition

Permalänk
Medlem

Hej igen,

Lite dåliga nyheter.
Nu när jag återställde den till fabriksinställningar och gjorde sista test innan jag skulle ta bort skärmen från skrivbordet så upptäckte jag tyvärr några dåliga pixlar som syns mot svart bakgrund.

Jag har antagligen inte märkt det innan eftersom jag använt backlight-dimming funktionen.

Men så här är läget och hur det ser ut:

Jag tänker att det borde gå på garantin och jag vill fortfarande ca 4000:- för den.
Om ingen är intresserad så fixar jag själv med garantin och lägger ut ersättningsskärmen till försäljning när det är ordnat istället.

/Mvh

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av SKaKIG:

Tänkte bara klargöra en gång extra i kommentarerna att det är upphämtning som gäller:

"Den kan hämtas i Gislaved eller så kan vi eventuellt mötas upp i Jönköping under helgtid"
(Ni kanske såg det, men noterade att några av era tidigare annonser var från Stockholmshållet så det är en bit at åka isf.)

Planerar f.ö inte att det ska vara en långdragen annons, så affär redan helgen eller enligt överenskommelse kan vara aktuellt om köpare är seriös.

Jag budade innan jag helt hade läst klart och tänkte att jag kan köra Jönköping t/r på en kväll, Gisslaved är ju dock en goa 2h extra t/r så det är lite i överkant och skulle i så fall vara om vi möttes i Jönköping men jag har svårt att komma något annat än kvällstid. Tänkte också att man kunde kolla om det fanns någon här på SweC som ska köra sträckan och kan tänka sig att transportera den åt mig mot ersättning

Såg även inlägget om pixlarna och kan tänka mig att ge 4000kr för skärmen om vi löser det praktiska

Visa signatur

Följ Teknikstrul på Youtube
Har jag vunnit en budgivning? Skicka swishförfrågan, nedan finns min adress:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem

Det går säkert att lösa Jönköping om det inte är alltför sent på kvällen.

Men fortman erbjuder hämtning och 4000:- via pm i nuläget så han leder pga smidighet.

Bifogar mitt svar till honom ang. garantin:
"Garantin ska gälla till 9e februari 2024.

Det ska inte vara något att föra över utan man kontaktar Dell-supporten och ger de servicetag(står bak på skärmen) samt eventuellt kvitto om de ber om det. Men man kan säkert ta ärendet genom inet också då den är köpt genom de.
Jag brukar gå genom tillverkaren för det mesta.

Enligt Dells webbsida så förstår jag det som att det absolut ska täckas av garantin då det var ca 10-15st pixlar som var fast blåa mot svart bakgrund.
Länk:
Dell pixelriktlinjer

Jag kan inte svara på hur garantiprocesen via varken Dell eller Inet går till."

Mvh

Visa signatur

Permalänk
Medlem

4100kr om det gick bra att hämta i Jönköping i helgen

Visa signatur

WS: 7950x3d, 64GB Ram
Server: 5600x, Asus Pro WS X570, 64GB ECC

Permalänk
Medlem

Bokat hämtning med fortman nu så den är mest troligt såld.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur