Svensk FiveM server med blåljus

Permalänk

Svensk FiveM server med blåljus

Vet någon om det finns nån svensk RP FiveM server som har blåljus som inte krävs whitelistad att spela på?

Undrar nämligen för jag är ny på RP och vill ha nånstans att "öva" på och lära mig och bli bättre på RP:a innan man spelar mer på en "officiell" whitelist server som man säkert inte ens kommer in på utan erfarenhet och är helt nybörjare både när de gäller FiveM och RP.

Men är väldigt intresserad av bli bättre och spela RP så, och vill gärna ha en server som har blåljus så man kan prova RP:a/spela som polis eller rånare/brottsling, är inte ens säker på vilka brott som det går göra i RP servrar, mördare kanske? Givetvis andra jobb också är intressant men alltid kul och se svenska fordon på en server. (eller svenska företag/byggnader/märken)

Är även öppen för en 'mentor' om nån vill ta sin tid och lära mig hur RP och FiveM fungerar.

Mvh

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080