Komponentrensning - 3060, i5, RAM och SSD m.m.

Permalänk

Komponentrensning - 3060, i5, RAM och SSD m.m.

Hej!

På grund av ändrade familjeförhållanden, andra hobbys, och lyxfällan-inspiration ska jag försöka göra mig av med saker jag inte använder.

-ASUS Dual GeForce RTX 3060 12GB OC. Troooor inte det är V2/LHR men vet inte. Det står ingenstans. Kanske inte spelar nån roll längre. Använt men i originalförpackning. Bud över 3300?

-Intel Core i5-11400F. Använd men i originalförpackning. Bud över 1200?

-Kingston FURY Beast DDR4 3200MHz 16GB. Använda men i originalförpackning. Bud över 500?

-Kingston NV1 M.2 500GB SSD. Använd men i originalförpackning. Bud över 400?

Sen har jag kvar en slaktad HP Omen 30L från när det var brist på grafikkort förra året. Köpte en Omen 30L och tog det 3080 som satt i. Sen har burken bara legat i sin låda i en garderob. Det som blev kvar är
-HP Omen 30L Chassi.
-Nätaggregat, Cooler Master 750W 80 Plus platinum.
-Dorado moderkort som sitter i Omen-datorerna. Intel LGA 1200 Socket. OBS. Kasst moderkort.
-Cooler Master vattenkylning till processorn med Omen-kylare.

Kan ta bud från 500 kr på nätaggregatet.
Bud från 1 kr på chassit med moderkort och processorkylare.

Fler bilder på dropbox eftersom SweC bara tillåter fem.

https://www.dropbox.com/sh/rjwvd6xpwkfpub9/AADIBrC3zbGLDZfAJH...

Allt kan skickas, eller hämtas hos mig eller mötas upp i Sundsvall.
Köpare betalar frakt förutom på köp som inkluderar grafikkortet då frakten i sådana fall ingår.

Betalning via swish.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| MB: Asus ROG Strix B550-F | CPU: AMD Ryzen 9 5900x | CPU-Kylare: Corsair H100i
| GPU: GeForce RTX 3080 | RAM: Crucial Ballistix 32GB 3600 MHz
|SSD:
WB Black SN850X 1TB
| Chassi: Corsair Obsidian 450D | PSU: Corsair RM850 | OS: Windows 11 Pro 64bit

Permalänk
Medlem

Moderkortet i chassit är alltså trasigt om jag förstod det rätt?

Permalänk
Medlem

Vet du om det skulle gå att stoppa i alla delar i chassit och allt skulle fungera bra ihop? I så fall kanske jag är intresserad utav allt.

Permalänk
Skrivet av DozeN:

Moderkortet i chassit är alltså trasigt om jag förstod det rätt?

Skrivet av qube:

Vet du om det skulle gå att stoppa i alla delar i chassit och allt skulle fungera bra ihop? I så fall kanske jag är intresserad utav allt.

När jag köpte Omen-datorn läste jag en del om moderkortet och omdömena var nästan bara negativa. Man behöver tydligen RAM-minnen som säljs specifikt av HP för att allt ska fungera.

Moderkortet är inte trasigt, det funkade fint när alla HP Omen-delar satt i. Men tillverkaren/modellen är kass. Jag hade inte räknat med att det går att sätta i andra delar. Men jag har inte provat. Därför säljer jag chassit som det är ifall nån vill ta delar. Jag rekommenderar att läsa på ordentligt om HP Omen och moderkortet innan man försöker bygga en dator på det.

Delarna jag säljer och Omen-chassit har aldrig suttit ihop utan kommer från olika byggen.

Visa signatur

| MB: Asus ROG Strix B550-F | CPU: AMD Ryzen 9 5900x | CPU-Kylare: Corsair H100i
|SSD:
WB Black SN850X 1TB

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr +frakt för minnena och ssd:n
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 550 kr + frakt för nätagg och resterna av Omen datorn
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

2300:- +upphämtning
För Chassi,Kylare,Mobo,Cpu,Ram,Hdd,Psu

Permalänk
Medlem

Drar tillbaka mitt bud trodde att grejerna lirade ihop.

Permalänk
Medlem

Kan bjuda 4500 med frakt på allt i annonsen så blir det bara en frakt

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 4100+frakt för 3060, minne och m.2-ssd

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

|SSD:
WB Black SN850X 1TB