Varför Plockade ni bort min inlägg gällande Webhallens Bluff Black week

Permalänk
Medlem

Varför Plockade ni bort min inlägg gällande Webhallens Bluff Black week

Det är oerhört graverande om Swecklocker ägnar sig censur för man samarbetar med Webhallen.

Jag visade med fakta att Webhallen Lurar sina Kunder med (sken av rabatt) sänkningar som inte var rea utan AMD valde att sänka världspriset pga dålig försäljning och inte något med Black Week.

och

Klart korruptionen går djupt inom Sweklocker tydligen.

Ni hade kunnat flyttat Inlägget till et annat forumdel istället , vaäde ni plocka bort den
Skamligt av Sweklockers

Visa signatur

AMD Ryzen 3950X, G.SKill Trident Z Neo 128GB / 3600MHz C16
Gigabyte X570 AORUS MASTER
Gigabyte AORUS M.2 NVMe Gen4 SSD / 1TB
Samsung 970 EVO Plus series SSD 2TB M.2, Samsung SSD 860 QVO 4TB
Operativsystem är - OpenSuse Thumbelweed Linux!!!

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Permalänk
Medlem
Skrivet av Szajda:

Det är oerhört graverande om Swecklocker ägnar sig censur för man samarbetar med Webhallen.

Jag visade med fakta att Webhallen Lurar sina Kunder med (sken av rabatt) sänkningar som inte var rea utan AMD valde att sänka världspriset pga dålig försäljning och inte något med Black Week.

<Uppladdad bildlänk>

och

<Uppladdad bildlänk>

Klart korruptionen går djupt inom Sweklocker tydligen.

Ni hade kunnat flyttat Inlägget till et annat forumdel istället , vaäde ni plocka bort den
Skamligt av Sweklockers

Nu tänker jag inte försvara någon men amd kanske har en Black week sänkning på cpun? Och därför så ljuger inte återförsäljarna.

Det är inte en permanent sänkning vad vi vet.

Jag hoppas du kan släppa detta och gå vidare i livet då den energin inte är värd besväret

Mvh

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Szajda:

Det är oerhört graverande om Swecklocker ägnar sig censur för man samarbetar med Webhallen.

Jag visade med fakta att Webhallen Lurar sina Kunder med (sken av rabatt) sänkningar som inte var rea utan AMD valde att sänka världspriset pga dålig försäljning och inte något med Black Week.

<Uppladdad bildlänk>

och

<Uppladdad bildlänk>

Klart korruptionen går djupt inom Sweklocker tydligen.

Ni hade kunnat flyttat Inlägget till et annat forumdel istället , vaäde ni plocka bort den
Skamligt av Sweklockers

Swecklockers(ägs) är ett privat bolag och dom bestämmer vad som skrivs och inte, gillar man inte det får man göra sitt eget forum eller gå till ett annat forum.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.