Permalänk
Medlem

Motoriserad projektorduk

Köpte för ca 10 år sen en projektorduk med motor och fjärrkontroll från Kjell & Company. Det blev aldrig att jag använde den och den står fortfarande ouppackad i originalförpackning och nu vill jag bara bli av med den.

Disclaimer:
Jag vet inte om motorn funkar.
Jag vet inte om fjärrkontrollen funkar
Jag vet inte storlek på "bilden"
Jag vet inte hur bra den är, men den var billig så jag skulle tippa på dålig

Hela paketet är ca 225 cm långt och ca 12 cm i diameter.

Jag tänkte först ge den till någon second hand-insamling, men i och med att jag inte kan garantera funktionen så blir det svårt för någon att sälja den. Därför tänkte jag se om någon här vill ha den. Annars blir det nog återvinning.

Så om det finns någon som vill prova på att köra med projektorduk och inte har några högre krav så finns den kvar ett tag till!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | ASUS Z97I-PLUS mITX | PowerColor Radeon HD 7970 3GB OC | Corsair Vengeance LP 8 GB 1600MHz | Corsair Force GT 120GB | Crucial v4 256GB | Corsair CX 600W v2 | Fractal Design Node 304 Svart

Permalänk
Medlem
Skrivet av HWS:

Köpte för ca 10 år sen en projektorduk med motor och fjärrkontroll från Kjell & Company. Det blev aldrig att jag använde den och den står fortfarande ouppackad i originalförpackning och nu vill jag bara bli av med den.

Disclaimer:
Jag vet inte om motorn funkar.
Jag vet inte om fjärrkontrollen funkar
Jag vet inte storlek på "bilden"
Jag vet inte hur bra den är, men den var billig så jag skulle tippa på dålig

Hela paketet är ca 225 cm långt och ca 12 cm i diameter.

Jag tänkte först ge den till någon second hand-insamling, men i och med att jag inte kan garantera funktionen så blir det svårt för någon att sälja den. Därför tänkte jag se om någon här vill ha den. Annars blir det nog återvinning.

Så om det finns någon som vill prova på att köra med projektorduk och inte har några högre krav så finns den kvar ett tag till!

Läs hela annonsen här

Hej, jag hade varit intresserad

Bor dock i Göteborg, hittar inte varifrån du är?

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Wolfskii:

Hej, jag hade varit intresserad

Bor dock i Göteborg, hittar inte varifrån du är?

Det står Västra Götaland, Göteborg på annonsen så det låter ju som en bra matchning.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wolfskii:

Hej, jag hade varit intresserad

Bor dock i Göteborg, hittar inte varifrån du är?

Halloj!

Jag bor något kvarter från Olskrokstorget. Funkar det?

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | ASUS Z97I-PLUS mITX | PowerColor Radeon HD 7970 3GB OC | Corsair Vengeance LP 8 GB 1600MHz | Corsair Force GT 120GB | Crucial v4 256GB | Corsair CX 600W v2 | Fractal Design Node 304 Svart

Permalänk
Medlem
Skrivet av HWS:

Halloj!

Jag bor något kvarter från Olskrokstorget. Funkar det?

Det låter toppen, bor i Lunden själv
Har dock väldigt fullt upp fram till imorgon efter jobbet om det är okej?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Det står Västra Götaland, Göteborg på annonsen så det låter ju som en bra matchning.

Haha, ja konstigt jag kunde inte se något på datorn igår inne på annonsen. Såg dock nu om man klickar vidare på profilen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wolfskii:

Det låter toppen, bor i Lunden själv
Har dock väldigt fullt upp fram till imorgon efter jobbet om det är okej?

Ja det blir bra. Någon är nog hemma från ca 17 i alla fall.

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | ASUS Z97I-PLUS mITX | PowerColor Radeon HD 7970 3GB OC | Corsair Vengeance LP 8 GB 1600MHz | Corsair Force GT 120GB | Crucial v4 256GB | Corsair CX 600W v2 | Fractal Design Node 304 Svart