Samsung Tab S8 Black Friday 2022 diskussionstråd

Permalänk
Medlem
Skrivet av b-fire:

Skickade in ansökan den 21 november och fick omgående svar att de blivit godkänd. Ingen aning om datum och läste först i efterhand att jag köpt efter sista datum. Men av någon anledning gick den igenom.

Låter som när jag köpte min s9a till superpris på black friday sen i mellandagarna hade dom s9an till fullpris men en samsungplatta på köpet. Jag testade att skicka in kvitto till samsung och fick en platta med =D

Visa signatur

MSI MAG B550M Mortar, Ryzen 7 3800X, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Corsair LPX 32GB (4x8GB) 3200MHz cl16, Sapphire rx580 4gb, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Corsair RM750x v2, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem

Telefonen är inskickad, vad händer nu? Undrar när man får ett godkännande att allt är klart... Bara att invänta antar jag.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 (Vit) PSU: BeQuiet! Pure Power 12M 1000W
MoB: Gigabyte X670 Aorus Elite AX CPU: AMD Ryzen 9 7950X 4,5GHz
GPU: EVGA GeForce GTX 980 Ti Hybrid CPU Kylning: ArcticLiquidFreezer II 280
RAM: G.Skill Flare X5 DDR5 6000MHz 2x16GB 32GB Skärm: AOC 32" 75Hz (Q3279VWFD8)
HDD: WD BLACK SN850X NVMe SSD M.2 1TB (3st) Högtalare: KEF X300A

Permalänk
Skrivet av Znille:

OK, låg din retursedel i plastpåsen eller i den genomskinliga plastfickan på tygpåsen?

för på den står det ju TO: till mig själv

<Uppladdad bildlänk>

Du fick en svart min var lila:P tejpade på rätyt bra runt allt la om klisterlappen ovanför så det gick

Permalänk
Medlem

Någon som sett bra pris på tangentbord till s8?

Det ända jag hittar är på komplett för 1400:-

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem

Hur kontaktar man foxway för att få en korrekt retursedel? den jag fick med i paketet har fel adress....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Znille:

Hur kontaktar man foxway för att få en korrekt retursedel? den jag fick med i paketet har fel adress....

Du får nog kontakta Samsung direkt. Du har alltid chatten på deras hemsida. Verkar vara extremt mycket problem med dessa. En av våra skickades till frugans namn på vår ICA butik som hemadress. Kontaktade Samsung och fick typ svaret "ok, då sätter vi upp er på listan också...."

Permalänk
Medlem
Skrivet av pemani:

Du får nog kontakta Samsung direkt. Du har alltid chatten på deras hemsida. Verkar vara extremt mycket problem med dessa. En av våra skickades till frugans namn på vår ICA butik som hemadress. Kontaktade Samsung och fick typ svaret "ok, då sätter vi upp er på listan också...."

Jag chattade med supporten nu och de skulle skicka en ny fraktsedel, de behövde ordernummret för att få all infomration, får väl se hur lång tid det tar innan den nya fraktsedeln kommer. Det vore skönt att få detta ur världen 2022.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Znille:

Jag chattade med supporten nu och de skulle skicka en ny fraktsedel, de behövde ordernummret för att få all infomration, får väl se hur lång tid det tar innan den nya fraktsedeln kommer. Det vore skönt att få detta ur världen 2022.

Ja makalöst hur dåligt någon sånt här faktiskt kan fungera. Väntar fortfarande på vår nya fraktsedel efter snart en vecka. Men jag har fått ut båda plattorna så jag är nöjd ändå. Men visst vore det skönt att få släppa detta helt.

Permalänk
Medlem

Är det nån som skickat in telefonen och fått pengarna ännu?

Permalänk
Mattecoach
Skrivet av Calania:

Är det nån som skickat in telefonen och fått pengarna ännu?

Jag har inte skickat in telefonen än men jag behövde bara betala det rabatterade priset från början.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PuMaH:

Jag har inte skickat in telefonen än men jag behövde bara betala det rabatterade priset från början.

Precis. Jag tog Klarna och den fakturan visar avdraget på 2000 direkt.

Permalänk
Medlem

Min HTC är ju värd 187kr och det kommer väl krediteras när återvinningsbolaget har behandlat telefonen. Dock kommer det ju dröja. De lär få in tusentals telefoner som ska gås igenom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pemani:

Precis. Jag tog Klarna och den fakturan visar avdraget på 2000 direkt.

Alla fick ju 2000:- direkt för en 20 år gammal Nokia tex... men vissa kommer få mer för nya inskickade mobiler, det är det frågan gäller antar jag.

Visa signatur

"There's a Sucker Born Every Minute"
På nätet sedan 1994

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murgatroyd:

Alla fick ju 2000:- direkt för en 20 år gammal Nokia tex... men vissa kommer få mer för nya inskickade mobiler, det är det frågan gäller antar jag.

Ah så är det nog!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murgatroyd:

Alla fick ju 2000:- direkt för en 20 år gammal Nokia tex... men vissa kommer få mer för nya inskickade mobiler, det är det frågan gäller antar jag.

Exakt. Fick 2000 kronors rabatten direkt men undrade ifall någon fått betalt för sin inskickade mobil. Men antar att det nog dröjer när så många skickat in. Skulle personligen inte bli förvånad ifall jag inte ens fick pengarna i januari.

Permalänk
Medlem

Någon som fått betalt för sin inskickade mobil ännu?

Permalänk
Medlem

Hm inte än, har inte ens fått någon bekräftelse på att den tagits emot.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 (Vit) PSU: BeQuiet! Pure Power 12M 1000W
MoB: Gigabyte X670 Aorus Elite AX CPU: AMD Ryzen 9 7950X 4,5GHz
GPU: EVGA GeForce GTX 980 Ti Hybrid CPU Kylning: ArcticLiquidFreezer II 280
RAM: G.Skill Flare X5 DDR5 6000MHz 2x16GB 32GB Skärm: AOC 32" 75Hz (Q3279VWFD8)
HDD: WD BLACK SN850X NVMe SSD M.2 1TB (3st) Högtalare: KEF X300A

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tellion:

Hm inte än, har inte ens fått någon bekräftelse på att den tagits emot.

Samma här, har inte hört ett ord om det än.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Jag väntar fortfarande på att få en tillräckligt stor vadderad påse från dem för att kunna skicka min gamla surfplatta.

Permalänk
Medlem

Jag fick 2000 + 1783 (mobilens värde) avdraget direkt på priset iallafall så jag väntar inga pengar tillbaka. Har inte fått någon bekräftelse på att den mottagits dock men förutsätter att det är färdigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Jag fick 2000 + 1783 (mobilens värde) avdraget direkt på priset iallafall så jag väntar inga pengar tillbaka. Har inte fått någon bekräftelse på att den mottagits dock men förutsätter att det är färdigt.

Udda att dom hanterar det olika. Jag fick bara de 2000 avdraget vid köptillfället, väntar fortfarande på att få tillbaka mobilens värde.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeb_112:

Udda att dom hanterar det olika. Jag fick bara de 2000 avdraget vid köptillfället, väntar fortfarande på att få tillbaka mobilens värde.

Tror det beror på betalningsalternativ. Jag valde t.ex. betalning via Klarna, och fick det estimerade värdet på inbytestelefonen avdraget direkt på fakturan.

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem

Spigens skal är tillbaka i lager, kanske varit det ett tag men osäker. Rekommenderar verkligen om någon här inte köpt: https://www.amazon.se/dp/B08CY9W2GL?psc=1&ref_=cm_sw_r_apin_d...

Permalänk
Medlem

Tänkte höra med er alla som köpt en Samsung Tab S8, vad har ni köpt för skärmskydd har ni något bra att rekommendera?

Visa signatur

Ryzen 5800X3D • Gigabyte X570S AORUS Pro AX • Noctua NH-D15S Chromax Black •
Crucial Ballistix RGB 3600MHz CL16 2x16GB • 3x Seagate FireCuda 520 2TB •
Gigabyte 3070 AORUS Master • Xiaomi Curved Gaming Monitor 34 •
Asus ROG Strix 850W • Fractal Design Define R5 •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paw:

Tänkte höra med er alla som köpt en Samsung Tab S8, vad har ni köpt för skärmskydd har ni något bra att rekommendera?

https://www.amazon.se/-/en/Protector-11-Galaxy-Tab-S7/dp/B08C... bought this. installation was a breeze, and I don't feel much difference (probably because I immediately installed it before any usage)

Permalänk
Medlem
Skrivet av pellen:

Tror det beror på betalningsalternativ. Jag valde t.ex. betalning via Klarna, och fick det estimerade värdet på inbytestelefonen avdraget direkt på fakturan.

Är du säker på detta? Står likadant för mig på Klarna att jag betalat 2700 kr själv och att telefonen är värd 200 kr.

Men på Swedbank har de dragit 2900 kr vid köptillfället, alltså jag ska få tillbaka 200 kr för telefonen de fått av mig. Vilket jag inte fått ännu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av qube:

Är du säker på detta? Står likadant för mig på Klarna att jag betalat 2700 kr själv och att telefonen är värd 200 kr.

Men på Swedbank har de dragit 2900 kr vid köptillfället, alltså jag ska få tillbaka 200 kr för telefonen de fått av mig. Vilket jag inte fått ännu.

Pris 2 101 kr
Klarna drog 3300 för mig, så väntar också på att få tillbaka det estimerade värdet 1199:-

Visa signatur

| Core i7-9700k | 32 GB Ram | RTX 2080 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paw:

Tänkte höra med er alla som köpt en Samsung Tab S8, vad har ni köpt för skärmskydd har ni något bra att rekommendera?

Pennan blir oanvändbar med mitt skärmskydd från techgear på Amazon.

Permalänk
Medlem

Och där vart surfplattan stulen

Åkte i morse från Turkiet till Sverige och någon passade på att norpa den ur handbagaget på flygplanet under flygningen efter att jag kollat klart sista avsnittet av Wednesday och lagt tillbaka den.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av delta76:

https://www.amazon.se/-/en/Protector-11-Galaxy-Tab-S7/dp/B08C... bought this. installation was a breeze, and I don't feel much difference (probably because I immediately installed it before any usage)

Have maybe experienced any issues when using the pen together with this screen protector?

Visa signatur

Ryzen 5800X3D • Gigabyte X570S AORUS Pro AX • Noctua NH-D15S Chromax Black •
Crucial Ballistix RGB 3600MHz CL16 2x16GB • 3x Seagate FireCuda 520 2TB •
Gigabyte 3070 AORUS Master • Xiaomi Curved Gaming Monitor 34 •
Asus ROG Strix 850W • Fractal Design Define R5 •