Söker Svart NR200P och Jonsbo i100Plus Pro

Permalänk
Medlem

Söker Svart NR200P och Jonsbo i100Plus Pro

Hej,

Söker ett chassi nu åt min kusin som skall gå ner till ITX. Gärna ett svart chassi som finns att hämta i Göteborg men det går bra att köpa med frakt om marknads referenser finns. Finns inte det så använder vi oss av blocketpaket. Slim fans kan även vara aktuellt 2 stycken för honom.

Jonsplus i100 Pro är till mig. Inte helt säkert det kommer komma till användning men verkar vara ett suveränt chassi så om det kan få lika bra temperaturer som mitt nr200p så blir det en övergång.

Hör av er vad ni har och tänkt för pris.

Mvh,
Samuel

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hallå,
Jag har ett svart NR200P som jag tänkte bli av med. Inga skavanker eller så och allt komplett som på när en av de gallren som man plockar bort när man skruvar dit GPUn i chassit, men det ska ju ändå skruvas bort minst en eller fler om din kusin ska ha en GPU i sitt bygge (ska hitta bilder om du vill?). 500kr om det låter intressant? Tyvärr finns inget kvitto då jag vann chassit här på Swec i November 2021.

Vänligen
Mattias

Visa signatur

-~=| Louqe Ghost S1 MKII, Ryzen 5800X3D, Nvidia 4070 FE |=~-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shinzou:

Hallå,
Jag har ett svart NR200P som jag tänkte bli av med. Inga skavanker eller så och allt komplett som på när en av de gallren som man plockar bort när man skruvar dit GPUn i chassit, men det ska ju ändå skruvas bort minst en eller fler om din kusin ska ha en GPU i sitt bygge (ska hitta bilder om du vill?). 500kr om det låter intressant? Tyvärr finns inget kvitto då jag vann chassit här på Swec i November 2021.

Vänligen
Mattias

PM!

Permalänk
Medlem

NR200P köpt!

Permalänk
Medlem

Tror jonplus chassit är på rea på caseking

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tizzue:

Tror jonplus chassit är på rea på caseking

Tack för tips, sett det och är 1cent i rea på den silvriga jag vill ha haha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swegatron:

Tack för tips, sett det och är 1cent i rea på den silvriga jag vill ha haha.

Haha jag kollade bara svart som var 40 euro av priset 😅 så trodde båda borde va det. Men 1 cent är ju 1 cent 😉

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tizzue:

Haha jag kollade bara svart som var 40 euro av priset 😅 så trodde båda borde va det. Men 1 cent är ju 1 cent 😉

Hahaha många bäckar små!👍🏻