Rensa en Apple watch där touch lagt av?

Permalänk
Medlem

Rensa en Apple watch där touch lagt av?

*suck*
En Apple watch som batteriet börjat ge upp på. Eftersom jag bytt batteri på min Samsung G3 tänkte jag göra samma sak med Applen.
Batterier på Amazon, en någon med medföljande verktyg, en del utan. Recensioner angav att det ändå inte följde med någon mejsel varför jag valde utan verktyg. Ändå samma batteri enligt alla bilder. Hade en del såna specialmejslar efter meck med Wii och med min Samsung och tänkte att det löser sig. Kollade på Tuben hur man skulle göra. Fick batteriet men verktyget för att öppna funkade inte alls varför jag beställde ett sådant, exakt som användes i en av videoklippen. Jodå det gick enkelt att öppna med det. De specialmejslar jag hade var på tok för stor, ska kanske vara 0,5 mm och jag hade 1.0 mm eller nåt. Tänkte lappa ihop boetten tillfälligt tills jag skaffat mejsel men nu fungerar inte touchen...

Så då tänkte jag skippa detta och sälja klockan + det nya batteriet här på Marknad, billigt typ 500, men jag vill då veta att det inte finns kvar någon info o klockan?
Hur gör man det när touch inte fungerar?

Visa signatur

LMDE6 Faye @Mintbox Mini 2 Pro

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Gå genom Watch appen i din iPhone och nollställ därifrån

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Medlem

Ja, ägaren av klockan visste visst det, ber om ursäkt!

Visa signatur

LMDE6 Faye @Mintbox Mini 2 Pro