Köpes/Bytes PSU och AM4 moderkort till ITX

Permalänk
Medlem

Köpes/Bytes PSU och AM4 moderkort till ITX

Tjena!

Jag funderar på att downsize:a min rigg från ATX till ITX. Därför behöver jag både ett mindre nätaggregat och AM4 moderkort.

Helst vill jag ha något i stil med Corsair SF750 & Asus B550-I eller Asus X570-I.

Idag har jag ett Asus ROG Thor 850w & Asus B550 Gaming WIFI ifall byte/köpes är av intresse. Även chassit Asus ROG Strix Helios GX601 ska då säljas. Kvitto och tillbehör till alltihop såklart.

Kom gärna med förslag!

//Daniel

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tjenare, mitt egna psu kanske är intressant ifall du vill byta.
Det är en 800w från cooler master.
1 24pinmb
2 pcie 6+2
2 Cpu 4pin
3 sata connectors.

Permalänk
Medlem
Skrivet av whitenuke:

Tjenare, mitt egna psu kanske är intressant ifall du vill byta.
Det är en 800w från cooler master.
1 24pinmb
2 pcie 6+2
2 Cpu 4pin
3 sata connectors.

Hej, jag känner inte att Cooler Master är intressant men tack för förslaget!

Permalänk
Medlem

AM4 moderkort till ITX till övers. Det är ett Gigabyte B550I AORUS PRO AX. Helt oanvänt. hara bara öppnat lådan.

Visa signatur

Databurk: Den lilla vita

Permalänk
Medlem
Skrivet av Puttrickio:

AM4 moderkort till ITX till övers. Det är ett Gigabyte B550I AORUS PRO AX. Helt oanvänt. hara bara öppnat lådan.

Det hade varit intressant, men läste på om brädan precis och den verkar vara präglad av en hel del bluetooth problematik som jag behöver… ska kika lite kring det!

Permalänk

Hej,

Har ett Asus X570-I med tillhörande monoblock, säljer endast moderkort + monoblock.

Alla tillbehör ska finnas till hands och har köpte begagnat från marknaden för drygt ett år sedan. Tog ur datorn för ungefär två månader sedan.

Alex

Permalänk
Medlem
Skrivet av SirAlex18:

Hej,

Har ett Asus X570-I med tillhörande monoblock, säljer endast moderkort + monoblock.

Alla tillbehör ska finnas till hands och har köpte begagnat från marknaden för drygt ett år sedan. Tog ur datorn för ungefär två månader sedan.

Alex

PM!

Permalänk
Medlem

Status: Letar fortfarande SF750 & B550-I moderkort.

Permalänk
Medlem

Tjo
Jag har införskaffat ett AM5 moderkort, DDR5 minne och väntar 7800X3D i april (!)
Har du tålamod kan vi göra affär: asus x570i moderkort, Gskil DDR 4 minne och en 5800X3D cpu!!!

Frågor?

Darrenj

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

OBS
Glömt att skriva att det sitta ett vatten monoblock på moderkortet

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

Status: Letar fortfarande SF750 & B550-I moderkort.
Både Gigabyte och Asus är aktuellt.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad