Permalänk

ROG MAXIMUS X HERO (WI-FI AC)

Hej!

Jag får vara helt transparent här med att jag har riktigt dålig koll på hårdvara när det kommer till processorer, moderkort och diverse men efter att ha fått hjälp att bygga om min dator är det här moderkortet över.

Min idé om vad som är ett rimligt pris här är inte tipptopp direkt, eller om det ens är intressant för någon att köpa Där är jag ungefär, så ta i hänsyn att priset jag chansat ut här kan vara fel åt alla håll.

Hojta om du är intresserad!

Läs hela annonsen här

Permalänk

köper den gärna!

500kr plus frakt!

Permalänk
Medlem

Processorn som sitter på, ingår den?

Permalänk
Medlem

Vad är det för socket?
Har du dålig koll, kanske du kan berätta vad för processor som sitter i?
Är det bara moderkortet eller även processorn och minnena som sitter med på bilden, som du vill sälja?

Mvh
Markus

Visa signatur

Acer Predator Orion 3000 | Intel i7 10700 | 2x8GB RAM | M.2 1TB | RTX 3060 Ti
Intel i5 8600k @ 4.5ghz 1.255 Vcore | Corsair Vengence 2666mhz CL16 2x8GB RAM @ 3200mhz 1,35V | Kingston A2000 M.2 1TB | ASUS ROG Strix GeForce® GTX 1070 Ti | 750W PSU

Permalänk
Medlem

600 kr + frakt om allt ingår

Permalänk

650kr plus frakt

Permalänk
Medlem

700 + frakt

Visa signatur

CPU 1700@4GHZ | MB MSI x370 Gaming Pro Carbon | GPU AMD Vega 64 | RAM G.skill FlareX DDR4 @3466MHZ 16GB PSU Corsair AX1200i | SSD Samsung 960 EVO 512GB | | Monitor Acer Predator XZ321QU| Mouse Razer deathadder | Keyboard Corsair Gaming K70 RGB | Headset Sennheiser game one.

Permalänk

750 plus frakt

Permalänk

Oj hej! Förlåt, jag insåg inte ens att det satt på men det är tydligen två ram-minnen som är 8gb st som kan följa med och processorn som sitter på är en (skriver av det som står på) Intel Core i7 8700K. Sen står det: SR3QR 3.7GHZ.

För min del vill jag helst bara göra en smidig affär av det iom. att vi snart flyttar ur lägenheten. Om det låter vettigt kanske jag kan säga att vid kl 12.00 så försöker jag bestämma mig för vem jag kan göra affären med. Är det någon mer info ni behöver som jag kan titta fram?

Permalänk
Medlem

900+ frakt om allt på bilden ingår

Permalänk
Medlem
Skrivet av BBulle:

900+ frakt om allt på bilden ingår

Förutsätter även att allt är funktionstestat

Permalänk

1000kr plus frakt

Permalänk
Skrivet av BBulle:

Förutsätter även att allt är funktionstestat

Jag vet inte hur man gör det men hela moderkortet med komponenterna satt i min dator väldigt nyligen och allt fungerade som det skulle då (enligt han som byggde om den) och jag hade inga problem med det eller så. Det kanske inte är good enough (jag vet inte). Annars kan jag gärna lägga till någon typ av enkel skriven klausul om att om det mot förmodan inte skulle fungera som förväntat återbetalar jag för det

Permalänk
Medlem

1100 + frakt

Permalänk
Medlem

1100, hämtar!

Permalänk
Medlem

1150 + frakt

Permalänk
Medlem

1200+frakt

Permalänk
Medlem

1250 + frakt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

1350+frakt

Permalänk
Medlem

1350 + frakt

Permalänk
Medlem

1450 + frakt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

1700 + frakt

Permalänk
Medlem

1900+f

Permalänk
Medlem

Hoppar av, tack för spänningen du bjöd på denna lördag😅

Permalänk
Skrivet av BBulle:

Hoppar av, tack för spänningen du bjöd på denna lördag😅

Haha tack själv. Som jag ursprungligen skrev så har jag ingen koll här och det blev ju bara mer och mer tydligt 😅

Permalänk

2000kr plus frakt

Permalänk
Skrivet av WitchDoctor91:

2000kr plus frakt

Skrev för en liten stund sedan till Retazz att han vinner budgivningen men om det mot förmodan inte skulle bli av nu inom kort får du gärna ta det för samma pris som han skrev. Återkommer

Permalänk

Annonsen är avslutad