Permalänk
Medlem
Skrivet av MrMadMax:

Hmm ja rökgranaterna var det mest spännande av det man fått se änsålänge 😊.

Har vi några OG’s här som spelat modern till CS , Action Quake? 😁

Yes sir!

Visa signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Permalänk
Sötast

CS2?

Mera... Cs:GOO kanske.... höh...

Nej men... samma produkt, igen?
Äntligen kan COD och BF släppa tronen för att vara de minst innovativa spelen i världen.

Hade aldrig trott att det var Valve som skulle ta den pucken...

Permalänk
Viking
Skrivet av medbor:

Nya vapen = nya skins = större marknad

Förstår inte hur du tänker

För att nya vapen måste ersätta andra, som redan har skins.
Skulle en ersättare till AK-47 släppas så lär AK-skinsen rasa i pris. Likaså AWP och andra populära vapen.

För stora ändringar med spelet som gör det sämre skulle snabbt kunna vända hajpen på marknaden. De 50% marknaden stigit på en månad skulle snabbt kunna vända.

Som vilken aktiekurs som helst kan ett litet misstag leda till att folk hastigt säljer för att inte förlora hundratusentals kronor.

Edit: Sen tror jag Valve vet bäst. Tror de att nya vapen är positivt släpper de nog det.

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 5800X | TridentZ Neo 32GB @3600MHz CL16 | Asus X470-F ROG Strix | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | NZXT Kraken Z73 | 9x Phanteks T30 | LG OLED 27GS95QE 240Hz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Allexz:

CS2?

Mera... Cs:GOO kanske.... höh...

Nej men... samma produkt, igen?
Äntligen kan COD och BF släppa tronen för att vara de minst innovativa spelen i världen.

Hade aldrig trott att det var Valve som skulle ta den pucken...

Men skillnaden är väl att det är här gratis? Vad klagar du ens på liksom?

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Allexz:

CS2?

Mera... Cs:GOO kanske.... höh...

Nej men... samma produkt, igen?
Äntligen kan COD och BF släppa tronen för att vara de minst innovativa spelen i världen.

Hade aldrig trott att det var Valve som skulle ta den pucken...

CoD och BF är ju inte esport på samma sätt. Bättre isåfall att jämföra med DOTA (som ju också är Valve numer), LoL, Overwatch och andra som det tävlas i på högre nivå.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem
Skrivet av ResarXam:

Kan Valve räkna till 3 nu ?

Nja. Det blir väl Day of Defeat 2 och Artifact 2 innan. Men sen måste det väl bli en 3? Alternativt ny ip.

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

CS2?

Mera... Cs:GOO kanske.... höh...

Nej men... samma produkt, igen?
Äntligen kan COD och BF släppa tronen för att vara de minst innovativa spelen i världen.

Hade aldrig trott att det var Valve som skulle ta den pucken...

Du får också tänka på att Valve inte kommer ta en krona från dig för CS2 om du redan har CS:GO, och om du inte har CS:GO så kommer du betala detsamma för CS2 om du skulle köpa det. Det är en uppdatering helt enkelt, inte något DLC eller nytt spel. Att man sedan har bytt namn på spelet är en annan sak. Teoretiskt sett så är detta CS4 om man räknar övriga iterationer av spelet(räknar in CZ med 1.6 här och endast de versioner som släppts i EU/NA)

Samtidigt, vill man ändra för mycket? Det är CS vi pratar om och frågan är hur mycket man kan ändra för att det inte ska vara CS längre. Vi pratar om en väldigt konservativ spelarbas här där Valve nästan tog kål på varumärket redan när CS:GO släpptes.

Vad hade du i så fall velat se de ändra med spelet? och då pratar vi en radikal ändring som kanske gjort att CS inte tagit din version av tronen för minst innovativa spel. Ingen argumentation eller så för att du har fel och du får tycka vad du vill, jag är bara nyfiken att veta

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

De har helt ändrat hur smokes fungerar, det kommer bli en ändring som gör om i princip allt när det kommer till gameplay.

Det spelar ju ingen roll när det handlar om samma kartor som spelats sedan millennieskiftet vilket är precis det jag tycker är tråkigt, inga smokes i världen ändrar på det.

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem

"kommer som en gratis uppdatering till cs go"....undra om planen är att detta skall ersätta cs go då?

Visa signatur

- Vad heter Ed Sheerans trädgårdsintresserade bror?
- Scott Sheeran

Permalänk
Medlem
Skrivet av eXpose:

"kommer som en gratis uppdatering till cs go"....undra om planen är att detta skall ersätta cs go då?

Det får man väl ändå hoppas. Finns väl inga utvecklare som vill sitta och utveckla något i Source1 som är en gammal skitmotor.

Visa signatur

Desktop: i7-12700K | Asus Prime Z690-P D4 WIFI | EVGA RTX 3070 FTW3
Kingston Fury 32GB 3600MHz | ASUS ROG Strix 1000W | WD Black SN750 2TB
Fractal Design Meshify 2 Compact | Monitor: LG 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av eXpose:

"kommer som en gratis uppdatering till cs go"....undra om planen är att detta skall ersätta cs go då?

Jag ser inte hur Valve inte kommer köra CS2 i kommande majorturneringar och att övriga TOs kommer följa efter. CS:GO kommer troligtvis inte spelas mycket alls efter att CS2 har blivit standard och dö ut lite som 1.6 gjorde.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Skrivet av firstofmay:

Det spelar ju ingen roll när det handlar om samma kartor som spelats sedan millennieskiftet vilket är precis det jag tycker är tråkigt, inga smokes i världen ändrar på det.

En inte så liten del av det dom släppt nu handlar ju just om att de har skapat väsentligt mycket bättre förutsättningar för communityt att skapa nya kartor....

Det är tydligt att du bara är inställd på att gnälla snarare än att faktiskt titta på det som släppts.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

En inte så liten del av det dom släppt nu handlar ju just om att de har skapat väsentligt mycket bättre förutsättningar för communityt att skapa nya kartor....

Det är tydligt att du bara är inställd på att gnälla snarare än att faktiskt titta på det som släppts.

Visst, du har rätt till din uppfattning.

Faktum kvarstår ju att oavsett om det introducerats nya kartor till CSGO så har Valve varit oförmögna att rotera ut de gamla utöver Cobblestone om jag inte minns fel. Skulle förvåna mig om det är någonting som kommer ändra sig till "CS2" och jag förstår att vissa gärna springer runt på dusten i 10 år till men det är som sagt var någonting jag tröttnat på.

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem

Om förutsättningarna för community-kartor är bättre så hoppas jag att några gamla klassiska Rats-banor kommer tillbaka

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viper_82:

Om förutsättningarna för community-kartor är bättre så hoppas jag att några gamla klassiska Rats-banor kommer tillbaka

Amen to that!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

En inte så liten del av det dom släppt nu handlar ju just om att de har skapat väsentligt mycket bättre förutsättningar för communityt att skapa nya kartor....

Det är tydligt att du bara är inställd på att gnälla snarare än att faktiskt titta på det som släppts.

Håller dock med honom 100%

Detta känns otroligt jävla tradigt helt ärligt. Vafan, för oss som spelat spelet i runt 20 år blir det JÄVLIGT tråkigt med samma kartor om och om igen. Ja, community släpper nya kartor som ibland kommer in i rotation men för i helvete, ska man skapa ett nytt CS (IGEN) så får man fan lägga lite energi på det och tänka om.

Förstår mig inte på alla i denna tråd som sitter och skriver "FYFAN VAD COOLT BLIR ASTAGGAD". Som sagt, detta release ser jävligt tradigt ut.

Visa signatur

14700k @ Stock . 32GB @ 4000MHz . 3070 @ +100/+800MHz
240+360 rad custom loop

Permalänk
Sötast
Skrivet av Lagerlöf:

Men skillnaden är väl att det är här gratis? Vad klagar du ens på liksom?

Klaga är till å med lite överkant här xD
Tycker mer att det är synd att ha ett enormt varumärke och fega ut och behålla gammalt istället för att utvecklas med sitt community.

Valve har ju alltid varit en stark motor för innovation, känns synd att ev förlora det.

Det är gratis av en anledning. De kan inte bara göra alla gamla cs:go items redundanta. Det är så många miljoner i omlopp att det hade haft konsekvenser.

Skrivet av Thomas:

CoD och BF är ju inte esport på samma sätt. Bättre isåfall att jämföra med DOTA (som ju också är Valve numer), LoL, Overwatch och andra som det tävlas i på högre nivå.

Jag är helt enkelt fel person att yttra mig egentligen då jag varken förstår sport, esport eller något annat högt repetitivt. Jag tyckte CS var sjukt roligt, tills jag hade gjort det i upp till kanske tusen timmar, då undrade min hjärna vad jag höll på med.

För mig är sport att utvecklas och inte detaljträna så det är väl därför jag vill se nya utmaningar.

Skrivet av Asssor:

Du får också tänka på att Valve inte kommer ta en krona från dig för CS2 om du redan har CS:GO, och om du inte har CS:GO så kommer du betala detsamma för CS2 om du skulle köpa det. Det är en uppdatering helt enkelt, inte något DLC eller nytt spel. Att man sedan har bytt namn på spelet är en annan sak. Teoretiskt sett så är detta CS4 om man räknar övriga iterationer av spelet(räknar in CZ med 1.6 här och endast de versioner som släppts i EU/NA)

Samtidigt, vill man ändra för mycket? Det är CS vi pratar om och frågan är hur mycket man kan ändra för att det inte ska vara CS längre. Vi pratar om en väldigt konservativ spelarbas här där Valve nästan tog kål på varumärket redan när CS:GO släpptes.

Vad hade du i så fall velat se de ändra med spelet? och då pratar vi en radikal ändring som kanske gjort att CS inte tagit din version av tronen för minst innovativa spel. Ingen argumentation eller så för att du har fel och du får tycka vad du vill, jag är bara nyfiken att veta

I min egen lilla värld:
Spraypattern måste randomiseras, att skjuta ett vapen borde vara mer än att komma ihåg hur man drar musen på en matta.

Nya kartor, gärna varje månad, ut med det gamla och in med nytt. Inspirera spelare och community till att vara med och skapa nytt. CS har ju trots allt fått nya kartor under hela sin livslängd.... men allt mindre som tiden gått, då man velat köra på säkra kort.

Ska man använda spelets egna universum som mätstock så handlar det ju ofta om terrorister och gisslan, känns ganska naturligt att denna typ av utmaningar borde vara omväxlande XD

För att dra en moonshot, så tänk om kartorna var genererade on the fly med väldigt strikta regler.
Behåll gärna stuket på kartornas design och syfte om man vill, men spica upp det och ändra utmaningen från tränat beteende till en riktig dynamisk tävling där man stöter på nya utmaningar varje gång. Det räcker ju att en låda flyttas två meter, eller helt enkelt saknas. Kanske ett nytt fönster eller en dörr som är låst. Alltså inget absurt men något som har möjligheten att orsaka kaos och sätta panik i ett team, precis som det hade varit i verkligheten att försöka stoppa en terrorist eller rädda en gisslan.

Att se att Valve uppgraderat ljussättningen på samma kartor vi spelade för 20 år sen är ju lite... torrt.

Ändra utmaningen från att veta exakt på vilken pixel din skugga syns på och hur många millimeter man skall flytta siktet i en given situation.

Nya vapen kanske vore roligt, men det är inte så att polisen plötsligt kommer med en Garand M1 så gillar att de ändrade på smoken, det ger åtminstone helt ny dynamik genom vad känns som en modern uppgradering.

As i said, i min lilla värld

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donnerstal:

För att nya vapen måste ersätta andra, som redan har skins.
Skulle en ersättare till AK-47 släppas så lär AK-skinsen rasa i pris. Likaså AWP och andra populära vapen.

För stora ändringar med spelet som gör det sämre skulle snabbt kunna vända hajpen på marknaden. De 50% marknaden stigit på en månad skulle snabbt kunna vända.

Som vilken aktiekurs som helst kan ett litet misstag leda till att folk hastigt säljer för att inte förlora hundratusentals kronor.

Edit: Sen tror jag Valve vet bäst. Tror de att nya vapen är positivt släpper de nog det.

Man kan väl lägga till vapen, utan att ta bort andra? De har ju gjort det förr många gånger (även om det var länge sen nu)

Permalänk
Medlem
Skrivet av solomon:

Håller dock med honom 100%

Detta känns otroligt jävla tradigt helt ärligt. Vafan, för oss som spelat spelet i runt 20 år blir det JÄVLIGT tråkigt med samma kartor om och om igen. Ja, community släpper nya kartor som ibland kommer in i rotation men för i helvete, ska man skapa ett nytt CS (IGEN) så får man fan lägga lite energi på det och tänka om.

Förstår mig inte på alla i denna tråd som sitter och skriver "FYFAN VAD COOLT BLIR ASTAGGAD". Som sagt, detta release ser jävligt tradigt ut.

Har spelat sedan 1.0, så det är mer än 20 år. Det säger inget i mina ögon.

Och har man grundläggande förståelse för spelprogrammering så förstår man väldigt snabbt hur mycket denna "uppdatering" ger.

Denna förändring ger både Valve och communityt möjligheten att "tänka om". Det är vad som kallas för en "enabler". Här har vi startskottet för att kunna skapa nya kartor effektivt och få en större rotation. Ni som tycker att samma kartor är tråkiga bör jubla högst över denna uppdatering.

Sedan behöver man vara införstådd med att detta inte är ett "nytt" CS utan en ganska ordentlig uppdatering. CSGO 1.1 om man vill. Precis som Dota Reborn när den portades.

Det som taggar mig mest med detta är dock inte något av det som visats hittills, utan snarare vad denna uppdatering faktiskt kan ge när det gäller rank, stegen, och framför allt: STÄRKER VAC. Förhoppningsvis. Jag gissar att mer info på det kommer att komma innan sommaren.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Sötast
Skrivet av Mithras:

Har spelat sedan 1.0, så det är mer än 20 år. Det säger inget i mina ögon.

Jag vill egentligen inte ge mig in i en känsloladdad diskussion, men jag kör ett kort inlägg och hoppas på att du inte besvarar

Skrivet av Mithras:

Och har man grundläggande förståelse för spelprogrammering så förstår man väldigt snabbt hur mycket denna "uppdatering" ger.

Denna förändring ger både Valve och communityt möjligheten att "tänka om". Det är vad som kallas för en "enabler". Här har vi startskottet för att kunna skapa nya kartor effektivt och få en större rotation. Ni som tycker att samma kartor är tråkiga bör jubla högst över denna uppdatering.

Det är ju bamse snällt att valve har varit snälla! Men... om de nu ska släppa ett nytt spel så kan de väl släppa ett nytt spel och inte lägga jobbet på sina spelare. Räcker att vi självscannar på willys? (OK, jag älskar att självscanna)
De har gjort samma sak med den kommande patchen till TF:2... vilket jag då tyckte var charmigt.

Ge sitt gamla spel lite kärlek och nytt liv. TF2 är dock inte deras huvudprodukt och det som kändes charmig känns plötsligt väldigt stelt.

Sen är det ju fint att de släpper sina verktyg.

Men sanningen är ju att deras verktyg alltid har varit tillgängliga under alla år. Det var först vid Source2 valve började släpa sina fötter och slutade stötta sina moddare och leveldesigners till samma nivå som de gjorde förr.

Jag fullständigt älskade, och hatade Hammer Editorn, men den har gått varm hos mig i många år. Jag var under en lång tid väldigt sugen på att börja vara kreativ i source2 men när jag till slut fick åtkomst till verktygen genom Half-Life:Alyx så hade man ju gått över till Unreal Engine för utveckling sedan länge.

Skrivet av Mithras:

Sedan behöver man vara införstådd med att detta inte är ett "nytt" CS utan en ganska ordentlig uppdatering. CSGO 1.1 om man vill. Precis som Dota Reborn när den portades.

Det heter Counter-Strike 2.
Det heter inte CS:GO patch 1.1

Man bör alltid ta sina produkter på allvar, och likaså sina kunder.

Skrivet av Mithras:

Det som taggar mig mest med detta är dock inte något av det som visats hittills, utan snarare vad denna uppdatering faktiskt kan ge när det gäller rank, stegen, och framför allt: STÄRKER VAC. Förhoppningsvis. Jag gissar att mer info på det kommer att komma innan sommaren.

Jag är själv också försiktigt optimistisk till vilka fler videos som släpps.
Vem vet, de kanske bara började med att visa det absolut tråkigaste av allt det nya de ska släppa.
Vi kanske alla tappar hakan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

I min egen lilla värld:
Spraypattern måste randomiseras, att skjuta ett vapen borde vara mer än att komma ihåg hur man drar musen på en matta.

Nya kartor, gärna varje månad, ut med det gamla och in med nytt. Inspirera spelare och community till att vara med och skapa nytt. CS har ju trots allt fått nya kartor under hela sin livslängd.... men allt mindre som tiden gått, då man velat köra på säkra kort.

Ska man använda spelets egna universum som mätstock så handlar det ju ofta om terrorister och gisslan, känns ganska naturligt att denna typ av utmaningar borde vara omväxlande XD

För att dra en moonshot, så tänk om kartorna var genererade on the fly med väldigt strikta regler.
Behåll gärna stuket på kartornas design och syfte om man vill, men spica upp det och ändra utmaningen från tränat beteende till en riktig dynamisk tävling där man stöter på nya utmaningar varje gång. Det räcker ju att en låda flyttas två meter, eller helt enkelt saknas. Kanske ett nytt fönster eller en dörr som är låst. Alltså inget absurt men något som har möjligheten att orsaka kaos och sätta panik i ett team, precis som det hade varit i verkligheten att försöka stoppa en terrorist eller rädda en gisslan.

Att se att Valve uppgraderat ljussättningen på samma kartor vi spelade för 20 år sen är ju lite... torrt.

Ändra utmaningen från att veta exakt på vilken pixel din skugga syns på och hur många millimeter man skall flytta siktet i en given situation.

Nya vapen kanske vore roligt, men det är inte så att polisen plötsligt kommer med en Garand M1 så gillar att de ändrade på smoken, det ger åtminstone helt ny dynamik genom vad känns som en modern uppgradering.

As i said, i min lilla värld

Förstår helt vad du menar men för mig så är det inte CS längre då, i alla fall inte tävlingsinriktad CS och här tror jag att man måste skilja lite på hur man ser CS som spel.

CS har alltid haft en fast spray pattern och en av grunderna i spelet är just att spelmekaniken inte ska vara random, utan tanken har alltid varit mer "easy to play, hard to master". Lite som med fotboll typ, tänk om en fotboll hade haft ett inbyggt gyroskop som gör att bollen flyger inkonsekvent. Hade inte varit särskilt kul då tror jag, i alla fall inte på tävlingsnivå.

Gällande kartor så håller jag med om att vi spelar samma kartor alldeles länge, men tycker absolut att byta ut active map pool en gång i månaden är att ta i, i alla fall när det gäller tävlingsinriktat spel. Kanske att man byter ut 2-3 banor per år på sin höjd just för att verkligen lära sig banorna ordentligt och finslipa taktiker. På denna punkt skulle jag vilja ge en större känga till League of Legends som i princip haft exakt samma karta sedan det släpptes 2009.

Valve har förövrigt implementerat communitybanor i spelet i så kallade operations, och jag skulle tro att dessa blir mer vanliga i CS2 än i CS:GO. Dock så har jag svårt att tro att dessa banor kommer ersätta turneringsbanorna i första hand, utan mer läggas till som alternativ i spelet.

Men ja, kort och gott. Tävlingsinriktad CS och själva grunden i spelet har alltid handlat om konsekvent spelande där mycket bygger på skicklighet och lagsamarbete, lite som med riktiga lagsporter. För egen del så får den biten mer än gärna vara kvar. Sen är det ju kul att modcommunityt är så pass stort, och här ser jag stor potential med CS2. Detta är nog mer för de som letar efter de saker du nämner.

Det handlar nog inte så mycket om att fega ur för Valves del, utan göra spelarna nöjda och leverera det spel vi lärt oss att älska genom åren

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Spelar ingen roll om de skulle lägga till 100 nya kartor, alla votar ändå bara på Mirage.

Visa signatur

B650M AORUS ELITE AX ICE | AMD Ryzen 7800X3D | Corsair H100i Elite Capellix White | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 6000MHz CL30 | ASUS GeForce RTX 4070 Super 12GB Dual OC | Lian Li PC-O11 Dynamic Mini Snow Edition | Corsair SF750 750W 80+ Platinum | 34" Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 3440x1440p 144Hz

Permalänk
Medlem

Hehe skins till CS:GO är som börsen men för fjortisar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tauri85:

Hehe skins till CS:GO är som börsen men för fjortisar

Fast fjortisar har sällan råd att vara med här på den börsen heller

Känner folk som har skins för hundratusentals kronor, alla är dock 30+ och tjänar ganska bra på sina jobb.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ostbullen:

Haha vilket sätt att utannonsera spelet? Men ser bra ut, kommer ju def testa! /en som inte spelat cs sedan 1.6 mer eller mindre

Edit: och jäkla valve och deras 2or.. hl2, hl2 ep2, left for dead 2, portal 2, dota 2, tf2.. och nu cs2 😂

Glömde ju den viktigaste 2:an av dem alla: Source 2

Visa signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Permalänk
Medlem

Jag tycker att det ser riktigt bra ut det lilla jag sett!

Men en sak jag verkligen hoppas att Valve ändrar är att smokes och mollys har olika färg beroende på om det är T eller CT som lägger den. Blå för CT och brun för T.

Det ser ganska Valorant:igt ut IMO och dessutom tycker jag om att folk kan missuppfatta vem som lagt en smoke beroende på hur laget kommunicerar.

Visa signatur

AMD64 Venice 3200+ @ 2640 Mhz | Asus A8N-E | Msi Geforce 6600 @ 355/1196 Mhz | 2x512 3200 kingston 2.0-2-2-6-T1 @ 200Mhz | 80 gb maxtor

Permalänk
Medlem

Någon här som har lyckats få tillgång till betan en ?

Visa signatur

AMD® RYZEN™ 5 5600X
Red Devil Ultimate RX 6900 XT 16GB
Asus Rog Strix F-GAMING B450
HyperX Fury 32GB DDR4 3200 MHZ
Mobil: Google Pixel 7 PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av DasIch:

Det är helt ospelbart med dem. Hela landet bordet bannas från allt onlinespelande tills de tillämpat lite kamratuppfostran och lärt varandra hyfs.

Tycker faktiskt ryssarna kan va rätt sköna att spela med.. Men det gäller ju att du förstår lite vad de säger också. Kan man calls på ryska så blir ryssarna oftast trevliga direkt.

Visa signatur

8700K 5GHz | GeForce GTX960 4GB WFOC | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Windows 11

Permalänk
Medlem

Själv tror jag att CSGO försvinner helt från STEAM när CS2 är färdigt. Tror dem uppdaterar CSGO så det blir CS2 etc.

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk
Avstängd

Riktigt taggad!!