Skickat meddelande till moderatorer, inte fått svar på en vecka

Permalänk

Skickat meddelande till moderatorer, inte fått svar på en vecka

Normalt?

Visa signatur

[4790k@4.6]+[RTX 3070 OC]+[16GB]+[4x SSD]+[NZXT+700W Gold]+[Win7]+[2x Samsung SA27950D <3]+[Topre TKL]+[G403 Hero wired]+[HyperX Cloud Alpha S]+[KingKong 2 Pro]. ZBook 17 G5, Quadro P3200, Win11.

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Hej!

Ser nu att ditt meddelande flaggats automatiskt som spam då det endast innehöll ett ord. Länkar räknas inte.

Öppnar ärendet igen och ser till att det blir löst.

Permalänk
Medlem

Jag har skickat flera och inte heller fått svar på ett enda. Senast på en laidback, totalt oprovocerande byggestråd som tolkades som "tryhard trolling", med frågan om den hamnat i fel forumdel (ny användare, första tråden). Även till Enviro ovan, i annat ärende, som inte heller svarar på PM.

Förstår att det kanske inte är tillåtet att skämta, men har inte mods större ansvar än att censurera sådant som inte faller dem i smaken?

Visa signatur

i7-3930K @stock | Fortfarande tillräcklig, slänger ut Windows nästa år

Permalänk
Sötast
Skrivet av Q4Rspwn:

Jag har skickat flera och inte heller fått svar på ett enda. Senast på en laidback, totalt oprovocerande byggestråd som tolkades som "tryhard trolling", med frågan om den hamnat i fel forumdel (ny användare, första tråden). Även till Enviro ovan, i annat ärende, som inte heller svarar på PM.

Förstår att det kanske inte är tillåtet att skämta, men har inte mods större ansvar än att censurera sådant som inte faller dem i smaken?

Det beror nog på situationen.... betalar du Enviro för att vara din personliga assistent?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Det beror nog på situationen.... betalar du Enviro för att vara din personliga assistent?

Nja alltså, tar mer för givet att mods/admins finns där för användarna, typ som på alla andra forum jag känner till. Annars kan vi väl alla bli mods så slipper de frågorna?

Visa signatur

i7-3930K @stock | Fortfarande tillräcklig, slänger ut Windows nästa år

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Q4Rspwn:

Nja alltså, tar mer för givet att mods/admins finns där för användarna, typ som på alla andra forum jag känner till. Annars kan vi väl alla bli mods så slipper de frågorna?

Hej!

Tyvärr hamnade ärendet mellan stolarna, men nu har min kollega har pm:at dig. Ber om ursäkt för dröjsmålet.

Skrivet av Q4Rspwn:

Jag har skickat flera och inte heller fått svar på ett enda. Senast på en laidback, totalt oprovocerande byggestråd som tolkades som "tryhard trolling", med frågan om den hamnat i fel forumdel (ny användare, första tråden). Även till Enviro ovan, i annat ärende, som inte heller svarar på PM.

Förstår att det kanske inte är tillåtet att skämta, men har inte mods större ansvar än att censurera sådant som inte faller dem i smaken?

Det är oftast bättre att antingen rapportera ett inlägg alt. kontakta oss via kontaktformuläret. Detta då pm-notifieringen är ganska lätt att missa.

Det kan vara helt ok med lite humoristiska inlägg/trådar, men i detta fallet uppfattades tråden mest som trollande och tidsödslande. Detta då övriga medlemmar först fick läsa en ganska lång trådstart, klicka på femtioellva traderalänkar för att få en hum om innehållet och sedan avgöra huruvida du var seriös eller ej. Vi har många extremt hjälpsamma medlemmar som spenderar mycket av deras tid på att besvara forumtrådar och då känns det ganska meh att lagt både tid och energi på en sådan tråd.

Du är välkommen att kontakta mig ifall du har ytterligare synpunkter gällande just detta modereringsärende.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Hej!

Tyvärr hamnade ärendet mellan stolarna, men nu har min kollega har pm:at dig. Ber om ursäkt för dröjsmålet.

Det är oftast bättre att antingen rapportera ett inlägg alt. kontakta oss via kontaktformuläret. Detta då pm-notifieringen är ganska lätt att missa.

Det kan vara helt ok med lite humoristiska inlägg/trådar, men i detta fallet uppfattades tråden mest som trollande och tidsödslande. Detta då övriga medlemmar först fick läsa en ganska lång trådstart, klicka på femtioellva traderalänkar för att få en hum om innehållet och sedan avgöra huruvida du var seriös eller ej. Vi har många extremt hjälpsamma medlemmar som spenderar mycket av deras tid på att besvara forumtrådar och då känns det ganska meh att lagt både tid och energi på en sådan tråd.

Du är välkommen att kontakta mig ifall du har ytterligare synpunkter gällande just detta modereringsärende.

Osäker hur jag ska tolka detta. Du kommenterar öppet min tråd utan att jag får försvara mig?

Skrivet av Kent:

Vi har många extremt hjälpsamma medlemmar som spenderar mycket av deras tid på att besvara forumtrådar och då känns det ganska meh att lagt både tid och energi på en sådan tråd.

Så min tid är värdelös menar du? Kan sätta ganska många lappar att jag spenderat exponentiellt mer tid och energi på tråden än alla övriga debattörer tillsammans, felplaceringen till trots.

Tack för svar iallafall. Återkommer via PM om det är ok att ta det minst 6 veckor gamla obesvarade ärendet där?

Mvh

Visa signatur

i7-3930K @stock | Fortfarande tillräcklig, slänger ut Windows nästa år