Täck grafikkortet med Powercolors djävulsskinn

Permalänk
Melding Plague

Täck grafikkortet med Powercolors djävulsskinn

Grafikkortstillverkaren presenterar Devil Skins, som är utbytbara höljen för Red Devil-grafikkort.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Kul grej för de som vill ha det

Jag stör mig mer på hur fula strömsladdarna är. Måste de verkligen vara mitt framme och ta upp så mycket synlig plats?

Permalänk
Medlem

Det finns alltid mer att lägga pengarna på.
Mer.
Mer.
Mer.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Lär nog inte dröja länge innan användare skapar sina egna man kan ladda ned och skriva ut, ska bli intressant

Permalänk
Medlem

Bara jag som direkt tänkte att dom måste slitit av motorhuven från Batmobile?

Rolig utveckling dock! Kan tänka mig denn typ av backplate, men med fästen för fläktar också. Så slipper folk med varma kort att tejpa fast dom

Permalänk
Medlem

Start your 3d printers....

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Entusiast

Ska den leda bort värme eller isolera den?

Permalänk
Medlem

Jag har en röd djävul men den för klara sig utan detta. Skulle inte ens sätta på om de skickade hem gratis.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem

De har ju glömt RGBn!

Visa signatur

🛜🫀: HP ProDesk 400 G3, i5 6500, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮: R9 3900X | RTX 2080 LC | Acer XF270HUA | 96GB @ 3200 | MSI X570 MPG G EDGE WIFI | CORSAIR C70
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com

Permalänk
Discokungen

Snyggt med den där som ger lite Venom-känslor. Kul med lite mer egen look!

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Inget rgb INGET KÖP! @allt datorrelaterat.. /x9

Permalänk
Medlem
Permalänk
Musikälskare

Fulaste jag har sett på länge -_-

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Kollar datumet. Nej, nej. Inte än.

Permalänk
Medlem

Jag förstår mig verkligen inte på denna typ av moddning i datorn. När jag använder datorn tittar jag på skärmen. Jag sitter inte och tittar in i datorn genom en glasskiva.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Core 1000 USB3 | CPU: AMD Ryzen 5950X | Ram: G.Skill Neo CL16 3600MHz 64GB | Moderkort: Asus Pro WS X570-Ace | Disk: WD BLACK SN850 2TB, Samsung 970 EVO 1TB, Seagate BarraCuda 4TB | Grafikkort: Asus TUF Gaming Radeon RX 7800 XT OC Edition | CPU Kylare: Noctua NH-D15: | Nätaggregat: Corsair RM850X V2 850W | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

jag är inget fan

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk
Skrivet av orginallinus:

jag är inget fan

Så du gillar mer passivt kylda grafikkort med andra ord?

Permalänk
Medlem

Tittar folk verkligen på sina grafikkort så ofta att detta behövs?
Vore det inte bättre att täcka sidan på datorn med en bild istället om man måste ha den brevid sig på skrivbordet?

Jag är nyfiken på varför man vill sitta brevid datorlådan, den tar ju bara plats, eller har ni andra användningsområden för lådan som gör att ni väljer att sitta med den brevid er?

Vattenkylning eller ej, det kommer ändå sitta saker som för oväsen i lådan.

Jag tycker iaf att det är mycket smidigare att gömma undan lådan och bli av med oljudet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lunaspice:

Så du gillar mer passivt kylda grafikkort med andra ord?

No fan på GPU.... Hmm. Ja, det kanske man skulle pröva...

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk
Redaktion
Redaktör

Nu gillar jag flärd och roliga grejer. MEN helskotta vad osmakliga.

Permalänk
Medlem

Ser väl hellre custom backplate än detta ytterligare bihang. Tvek

Permalänk
Inaktiv

Kan vi inte bara gå tillbaka till hur exempelvis EVGA's grafikkort såg ut fram tills Nvidia 2000 serien?

Edit. Backplate är helt orelevant för mig om den inte behövs för kylning, det är ju inte direkt så man ser komponenterna i lådan ändå

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon347775:

Kan vi inte bara gå tillbaka till hur exempelvis EVGA's grafikkort såg ut fram tills Nvidia 2000 serien?

Edit. Backplate är helt orelevant för mig om den inte behövs för kylning, det är ju inte direkt så man ser komponenterna i lådan ändå

Jag ser tydligt i min burk det är nog många där ute med chassin som har glas på sidan.

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av rewoX:

Jag ser tydligt i min burk det är nog många där ute med chassin som har glas på sidan.https://oshi.at/JBBw/sESu.jpg

Ja tyvärr har det blivit så..

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon347775:

Ja tyvärr har det blivit så..

Måste va besvärligt att andra personer besitter andra intressen eller estetiska preferenser...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av mrSvamp:

Måste va besvärligt att andra personer besitter andra intressen eller estetiska preferenser...

Det har inget med saken att göra, problemet är att grafikkort, ramminnen och kylare ser ut som de gör idag (och ökar priset) pga. av det.

Edit. För RGB skiner ju genom galler, fläktar och springor fastän man inte har glassida och ingen tillverkare verkar ju få till så att RGB är "off by default" så man skulle slippa dessa onödiga mjukvaror.

Permalänk
Medlem

Alla: Vi vill ha billigare grafikkort!
Powercolor: Det bästa vi kan åstadkomma är det här påhänget som gör ditt grafikkort dyrare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon347775:

Det har inget med saken att göra, problemet är att grafikkort, ramminnen och kylare ser ut som de gör idag (och ökar priset) pga. av det.

Edit. För RGB skiner ju genom galler, fläktar och springor fastän man inte har glassida och ingen tillverkare verkar ju få till så att RGB är "off by default" så man skulle slippa dessa onödiga mjukvaror.

Näst intill alla komponenter går att köpa utan RGB idag och om du har köpt något med RGB så kan du bara ladda ner mjukvaran stänga av det och sedan avinstallera mjukvaran.

Visa signatur

AMD® RYZEN™ 5 5600X
Red Devil Ultimate RX 6900 XT 16GB
Asus Rog Strix F-GAMING B450
HyperX Fury 32GB DDR4 3200 MHZ
Mobil: Google Pixel 7 PRO

Permalänk
Livsnjutare 😎

Haha… ja alltså. Vad skall man säga ? 😂

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon347775:

Det har inget med saken att göra, problemet är att grafikkort, ramminnen och kylare ser ut som de gör idag (och ökar priset) pga. av det.

Edit. För RGB skiner ju genom galler, fläktar och springor fastän man inte har glassida och ingen tillverkare verkar ju få till så att RGB är "off by default" så man skulle slippa dessa onödiga mjukvaror.

Du svarar alltid med "det har inte med saken att göra".

Någon tycker det är snyggt med fönster på datorn.
Du svarar ungefär det är felet med dagens värld.
Jag svarar folk tycker om olika saker.
Du svarar det har inget med saken att göra.
Jag går väl svara 🤷

Köp artic-fläktar. Kyler bra, inget bling bling om du inte vill ha.
Köp corsair rgb deluxe om du hellre vill ha det, men då kostar det mer.
Köp ett chassi utan fönster om du inte vill ha.
Köp ett grafikkort med RGB om du vill, mitt har inget RGB 🤷