Computex 2023 – bakom kulisserna

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Computex 2023 – bakom kulisserna

Efter flera års pandemihelvete är det äntligen dags för redaktionen att återvända till Taiwan och Computex 2023! Jag och @CrispVanDahl flyger ut till Taipei idag för att täcka mässan, men i vanlig ordning blir det lite bakom kulisserna-material från resan och vistelsen.

Calle har bland annat lovat att introducera den fantastiska smakupplevelsen med långkokta te-ägg på taiwanesiska 7-eleven, så det blir säkerligen en kul (?) upplevelse för mig.

Vi dumpar i vanlig ordning upp klippen på SwecExtra-kanalen på Youtube, men bäddar även in dem i den här tråden för smidigt beskådande.

Permalänk
Medlem

Sjukt kul! Känns som en evighet sen sist, hoppas ni hittar riktigt trevlig hårdvara!

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk
Medlem

Sväng förbi g.skills bås, mitt på 1F. Tror det blir svårt att missa
Jag är där 31:e och 1:a, Elmor 31:e.

https://www.gskill.com/community/1502239313/1684811898/G.SKIL...

Permalänk
Hedersmedlem

Skoj! En höjdpunkt att få se alla roliga nyheter som man aldrig kommer ha råd med

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Vi dumpar i vanlig ordning upp klippen på SwecExtra-kanalen på Youtube, men bäddar även in dem i den här tråden för smidigt beskådande.

Härligt, nu vill vi ha hemma-hos på hotellet och calle/jonas ”gör saker” också!

Visa signatur

Dator: Mac

Permalänk
Snusfri

Blir det MOS Burger som vanligt med?

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Hotelrecensioner är ju Sweclockers bästa content

Extrakanalen är bäst!

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Hotelrecensioner är ju Sweclockers bästa content

Extrakanalen är bäst!

Håller helt med!

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Blir det MOS Burger som vanligt med?

Sämsta hamburgarkedjan som finns.

Permalänk
Medlem

Härligt, inte ett år för tidigt

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk
Medlem

Flyg utan luftkonditionering låter förträffligt. Lite turbulens på det..

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Älskar BTS content från Swec! 😎

Visa signatur

f0rest stan | Citera mera | 5800x – 6700 XT

Permalänk
Medlem

Chassin!

Permalänk

Härligt ni har det grabbar! Blir avis! Asiatisk mat och se massa hårdvara! Men AC:n startar väl inte förrän ni är uppe i luften?

Permalänk
Geeks
Säljchef

Aktiv kylning

Jonas har funnit aktiv kylning!

Visa signatur

Emil Hallestad
Mediasäljare, SweClockers.com

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av THB:

Blir det MOS Burger som vanligt med?

Det vet du!

Skrivet av Dinkefing:

Härligt ni har det grabbar! Blir avis! Asiatisk mat och se massa hårdvara! Men AC:n startar väl inte förrän ni är uppe i luften?

Jodå, den kickade vid start sen. Men halvtimmen innan var inte nådig!

Nu är vi i Bangkok i alla fall. Bara knappt fyra timmar flyg till. Om ni undrar vems lena göteborgsstämma som hörs bakom kameran så är det @Emil

Permalänk
Medlem

Hahahaha

- ”Jag hittade gaten! 😄😄 Den e där! E3!”.
- ”…men sen insåg jag att den var nedlagd”.

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinkefing:

Härligt ni har det grabbar! Blir avis! Asiatisk mat och se massa hårdvara! Men AC:n startar väl inte förrän ni är uppe i luften?

AC:n startar så fort motorerna är igång

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Redaktion
Redaktör

Utförlig rapport från testlabbet kommer, men i dagsläget lutar det åt iallafall en ”Utmärkt”-utmärkelse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrispVanDahl:

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

Utförlig rapport från testlabbet kommer, men i dagsläget lutar det åt iallafall en ”Utmärkt”-utmärkelse.

Ta med den hem för djupare recension

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Nu är det dags att krama kudden efter en lång resa, ses imorgon!

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av CrispVanDahl:

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

Utförlig rapport från testlabbet kommer, men i dagsläget lutar det åt iallafall en ”Utmärkt”-utmärkelse.

Behöver dagliga uppdateringar från användandet av denna tron!

Permalänk
Skrivet av CrispVanDahl:

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

Utförlig rapport från testlabbet kommer, men i dagsläget lutar det åt iallafall en ”Utmärkt”-utmärkelse.

Ingår det kablage eller måste man fixa egna kablar? xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

https://youtu.be/l2mldfEHCUE

Nu är det dags att krama kudden efter en lång resa, ses imorgon!

Liten laddare till Lenovo datorn

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Redaktion
Redaktör

Passar på att tacka hela redaktionen för min otroligt fina tisha. Då jag fyller år när vi är i Taiwan så fick jag den som en tidig present innan vi åkte. Troligtvis är @landmarks hjärnan bakom.

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av CrispVanDahl:

Passar på att tacka hela redaktionen för min otroligt fina tisha. Då jag fyller år när vi är i Taiwan så fick jag den som en tidig present innan vi åkte. Troligtvis är @landmarks hjärnan bakom.
<Uppladdad bildlänk>

Jag är hjärnan, the one and only

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrispVanDahl:

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

Utförlig rapport från testlabbet kommer, men i dagsläget lutar det åt iallafall en ”Utmärkt”-utmärkelse.

Inte utmärkelsen "skitbra" då?

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av muddiz:

Inte utmärkelsen "skitbra" då?

Brun produkt känns lämpligt om inte annat.

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Idag har vi köat för att beundra Jensens läderjacka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

https://youtu.be/qSFFFMg1NnE

Idag har vi köat för att beundra Jensens läderjacka.

Blev det mer Tegra?