Apple Macbook Pro (2019) 13" 128GB Touch Bar

Permalänk
Medlem

Apple Macbook Pro (2019) 13" 128GB Touch Bar

Säljer nu min Apple Macbook Pro (2019) 13" silver.

Användes för studier men behövs inte numera då jag äntligen tar examen :)!

Använt alla möjliga program från Adobe utan några problem, men mestadels skrivit i Microsoft Office. Fungerar bra, utan skador. Ser i princip helt ny ut. Alla portar fungerar och den laddar normalt.

Information:
Cykelantal batteri: 254
2019 "Touch bar"-varianten
Intel Core i5 1,4 GHz Quad-Core
8 GB 2011 MHz LPDDR3
Intel Iris Plus Graphics 645 1536 MB
x2 Thunderbolt 3 portar + 3mm för hörlurar
För mer info Googla "MUHQ2KS/A"

Ingår:
Original låda (hel, inga skador)
Original laddare (hel, inga skador)
Kvitto från första köparen ifall intresset finns

Övrigt:
Inom Skaraborg? Hämta gärna på plats för en eventuellt mindre peng. Datorn kan även skickas inom Sverige.

Datorn kan inte skickas/säljas innan 4e juni. Säljer när jag anser mig vara nöjd med priset på budgivning, se utgångspris som riktlinje. Vid fler frågor eller bilder hör gärna av er i PM. Swish.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Man får en M1 Macbook Pro för runt 8000 kr så tror det blir svårt att få några 7000 kr för den, i synnerhet här på SweC. Jag skulle gissa att runt 5000 kr är mer realistiskt, jag tror jag fick 7000kr för min när jag sålde precis efter att M1-datorerna lanserades.

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Man får en M1 Macbook Pro för runt 8000 kr så tror det blir svårt att få några 7000 kr för den, i synnerhet här på SweC. Jag skulle gissa att runt 5000 kr är mer realistiskt, jag tror jag fick 7000kr för min när jag sålde precis efter att M1-datorerna lanserades.

Hmmm, tack för infon. Jag tyckte jag gjorde min research ändå hyfsat...

Efter egen sökning på M1 ändrar jag om annonsen till att acceptera eventuella bud istället och sänker till 6000.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad