Dell OptiPlex 3020 - Snabb och effektiv arbetsdator med 256 GB SSD och Windows 10

Permalänk
Medlem

Dell OptiPlex 3020 - Snabb och effektiv arbetsdator med 256 GB SSD och Windows 10

Processor: Intel Core i5-4590
Minne: 8 GB RAM
Lagring: 256 GB SSD
Operativsystem: Windows 10

Denna Dell OptiPlex 3020 är utrustad med kraftfulla komponenter som ger en snabb och effektiv arbetsupplevelse. Med en Intel Core i5-4590-processor och 8 GB RAM kan du enkelt hantera multitasking och köra dina program smidigt. Den generösa lagringskapaciteten på 256 GB SSD ger snabba uppstartstider och snabb filåtkomst för att öka din produktivitet.

kan levereras till malmö konstnadsfritt

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har du kopierat texten från när den såldes 2014 eller hur gammal den nu är? Känns inte så aktuellt idag.

Permalänk
Medlem

Det är svårt och inte vara sarkastisk i mitt svar men tror du verkligen jag skulle lurka fram en annons ifrån 2014 och sedan kopiera den och betala 30 kr i inläggsavgift för att lägga ut något ??

Datorn är införskaffad 2018 och har inte original SSD utan jag har bytt… så snälla sluta leka sweclockers polis

Permalänk
Medlem

Hej några frågor:

1. Vad sitter det för nätverkskort i datorn (märke & modell) ?

2. Vad är det för Psu (effekt)i den ?

3. vad är det för moderkort, (märke & modell) ?

4. Hur många Pci Express platser finns så kan sätt kan sätta ditt typ ett vettigt nätverkskort(Intel) om det t.ex. skulle behövas ?

5. Hur många hårddiskar kan ha samtidigt i datorn i fråga,öppna gärna lådan & ta gärna ett kort med mobil så får se ?

6. Går det att boota från ett Usb minne om så skulle önskas ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hazaboss:

Det är svårt och inte vara sarkastisk i mitt svar men tror du verkligen jag skulle lurka fram en annons ifrån 2014 och sedan kopiera den och betala 30 kr i inläggsavgift för att lägga ut något ??

Datorn är införskaffad 2018 och har inte original SSD utan jag har bytt… så snälla sluta leka sweclockers polis

Det är mer troligt än att någon 2023 tycker 256GB är en generös lagringskapacitet

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad