Permalänk
Medlem

Chromecast audio

Jag vill köpa en (eller flera!) fungerande Chromecast Audio (eftersom jag redan byggt mitt hemmaljudsystem i denna återvägsgränd och nu tänkte utöka med fler ljudkällor).

Jag kan hämta i Göteborg eller så kommer vi överens om frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad har du för priside på dessa?
Jag har 3st + ethernet adaptrar till dessa jag hade tänkt att lägga ut på tradera i helgen men kommer du med ett vettigt bud så kanske det är smidigare.
Mvh/Lasse

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag är inte riktigt säker på vad som är fair, men jag ska väl kunna komma med en idé förstås!
Jag hade nog tänkt skaffa två, men det är klart man kan fundera på tre för framtidssäkringen. Ethernetadaptrar till dem har jag inget behov av (men å andra sidan så fungerar de väl till vanliga Chromecast också så de går väl att hitta någon annan som är intresserad av). Är det med "tillbehören" (adapter, micro-USB kabeln, 3.55-mm kabeln?

Permalänk
Medlem

Jag tar inget extra för ethernet men de funkar på alla CC inte bara Audio.
Så finns ett behov så får du dem också annars skänker jag bort dem men det är USB Micro till ethernet USB micro eller vad det nu blir.
Kan sälja 2 st om behovet är 2st

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av lasseTM:

Jag tar inget extra för ethernet men de funkar på alla CC inte bara Audio.
Så finns ett behov så får du dem också annars skänker jag bort dem men det är USB Micro till ethernet USB micro eller vad det nu blir.
Kan sälja 2 st om behovet är 2st

Något sådant jag har
https://www.proshop.se/Naetverkskort-adaptrar-osv/DELTACO-Eth...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Detta hittar jag just nu men kan säkert gräva fram fler prylar men räkna med detta

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ursäkta radiotystnad under midsommaraftonen!
Vad säger du om två av dessa (med "tillbehör") för 1000 kr, jag står för fraktkostnad?
Ifall du har vanlig USB kabel istället för ethernet adapter och hellre skickar med den (och hittar någon annan intresserad av adapter) så går det lika bra för mig.

Permalänk
Medlem

Chromecast audio

Hej

Har en croemcast audio om du behöver. Bor i Norrköping så den behöver skickas. Funkar bra, men den gula kabeln används i annat projekt för tillfället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bitbit:

Ursäkta radiotystnad under midsommaraftonen!
Vad säger du om två av dessa (med "tillbehör") för 1000 kr, jag står för fraktkostnad?
Ifall du har vanlig USB kabel istället för ethernet adapter och hellre skickar med den (och hittar någon annan intresserad av adapter) så går det lika bra för mig.

Låter som en deal, skicka PM till mig så löser vi det där.
Har vanlig strömkabel till 2st utan adapter.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av lasseTM:

Låter som en deal, skicka PM till mig så löser vi det där.
Har vanlig strömkabel till 2st utan adapter.

Tillbaka efter en liten europaturné. Tycker hann jag inte få grejorna innan dess, trots lasseTMs mycket skyndsamma sändning, ombudet satt nämligen på dem i tre dagar innan jag ringde Postnord och de gjorde ett litet ärende av det varpå paketet mycket raskt gav sig iväg vidare mot mig. Nu är jag hemma igen och har plockat ut det och är bara nöjd och vill tacka lasseTM för god affär!

Permalänk
Medlem
Skrivet av neq:

Hej

Har en croemcast audio om du behöver. Bor i Norrköping så den behöver skickas. Funkar bra, men den gula kabeln används i annat projekt för tillfället.

Hej! Som du sett ovan så fick jag vad jag behövde för den här gången av lasseTM, men jag är säker på att du inte har något problem att bli av med din, vi verkar vara några som inte ger oss med att använda dessa gamla prylar. Lycka till!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad