Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Connect3D radeon 9500 pro

Permalänk
Medlem

Connect3D radeon 9500 pro

Har för mig att dessa kort inte längre finns på marknaden...
någon som vet något om dessa kort ???
hur mycket är dem värda ??
är dem värda och köpa som begagnad på tanken om att de inte finns längre på marknaden ??
har försökt och letat här och där på just detta kort, men har inte kunnat hitta den....
fick för mig att man kunde flasha korten eller något liknande så att det blir 9700 pro... är detta sant ?

Visa signatur

[b]Abit nf7-s 2.0, xp 2400+ @ 2000 mhz, C3D Radeon 9500pro *röd pcb*, 2*265 d-ddr, Maxtor 40gb + IBM 30gb[/b]
"There is no fate"

Permalänk
Hedersmedlem

Re: Connect3D radeon 9500 pro

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Caso -09
fick för mig att man kunde flasha korten eller något liknande så att det blir 9700 pro... är detta sant ?

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=17114...

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem

nån annan som kan något om dessa kort ??

Visa signatur

[b]Abit nf7-s 2.0, xp 2400+ @ 2000 mhz, C3D Radeon 9500pro *röd pcb*, 2*265 d-ddr, Maxtor 40gb + IBM 30gb[/b]
"There is no fate"

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Caso -09
nån annan som kan något om dessa kort ??

Vi tillåter inte bumpning i forumet vilket framgår av våra regler §4 - http://forum.sweclockers.com/regler.html#4

Normalt brukar vi stänga trådar det bumpas i, men eftersom du är ny i forumet och jag är ute på resa så låter vi det gå för denna gång

Välkommen till forumet

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Caso -09
nån annan som kan något om dessa kort ??

Tja, vad kan man säga, kortet ersattes av 9600 Pro men att försöka få tag i ett begagnat låter inte som någon dum idé, frågan är bara om du hittar något.

Visa signatur

««« »»»