Exporterq Google 2-auth nycklqr trasig skärm...

Permalänk

Exporterq Google 2-auth nycklqr trasig skärm...

Hej Min äldre Samsung a42 tappade jag i badkaret och den fungerade en stund. Eftersom den inte slutar fungera direkt så tänkte jag inte med på det och fortsätta använda den som vanligt sedan slutar det för skärmen fungerar helt Jag har fått en ny telefon av telia nu en a14 Galaxy Samsung båda Samsung men jag kan inte exportera nycklarna från min tvåvägsaltencering.

Jag var inne på en datorbutik i Örebro och de erbjöd sig för 795 kr att montera in en skärm så att jag skulle kunna exportera mina två autentiseringskoder och få dem på ett usb-minne med mig och sen skulle de ta ut skärmen och sätta tillbaks en trasiga skärmen. Men på väg hem fick ett samtal att de hade inte någon skärm till a42:an inne och tänkte därför inte göra jobbet för det var inte värt dem att köpa skärmen.

Min fråga är därför två delad Är det någon som känner till någon butik i Örebro som kan hjälpa mig att göra det Ovan enda helst billigare. Två är någon som känner till ett annat alternativ På vilket jag kan åter få mina nycklar i min Google tvåvägsaltenceringsapp på min Samsung a42 med trasig skärm?

Permalänk
Medlem

Tja!

Du borde kunna koppla in luren med USB-C till en extern skärm, är skärmen helt död så kanske du kommer att behöva koppla in en mus och tangentbord med.
Jag tror inte att du behöver gör någon inställning utan jag tror att det är en sånär grej som bara borde funka.
Jag har kört både min S20FE och Pixel via en USB-C docka och fått det att fungera.