Permalänk
Medlem

LG 42" C2 OLED

LG 42" C2 i bra skick som är köpt på Inet 2022-12-29.
Ursprungligen var syftet att använda tv:n som monitor.
Men det blir inte alltid som man har tänkt sig och min andra tv i vardagsrummet har blivit det C2:an egentligen skulle användas till. Så den har inte gått speciellt mycket sedan jag köpte den.
Det finns ett litet fel som inte har med själva tv:n att göra och det är att styrningarna på original benen är lite defekta (se bild).
Troligen var det en miss i tillverkningen. För dom satt rätt dåligt redan från början och när jag skulle sätta dit benen så lossnade dom.
Men styrningarna fyller ingen större funktion och benen sitter lika bra utan. Det följer även med svarta 3d-printade ben som är lägre än originalen.

Jag se helst att den hämtas på plats.
Men originalemballaget finns kvar, så jag kan på köparens egen risk skicka den mot fraktkostnad (240kr med Postnords Skicka Direkt upp till 15kg).

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 5 000 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

5250 och kan hämtas.

Visa signatur

Citera mig - @Xfinity - för svar!

Permalänk
Medlem

Bud är noterade.
Jag avslutar budgivningen imorgon kl 17.00 och kontaktar därefter den med högsta budet via PM.

Permalänk
Medlem

Jag vill lägga till i min tidigare kommentar, att jag kontaktar därefter den med högsta budet via PM om jag anser det vara rimligt.

Permalänk
Nytt bud: 5 400 kr + frakt
Permalänk
Nytt bud: 5 500 kr + frakt
Permalänk
Medlem

5800 + frakt

Permalänk
Nytt bud: 5 900 kr + frakt
Permalänk
Medlem

Tv:är såld till OozySHADOW för han lade högsta budet innan kl. 17.00 och rätt ska vara rätt.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad