Permalänk

AMD GPU 6700xt-6950xt

Hej,

Är på jakt efter en ny gpu då det börjar bli dags att uppgradera. Allt mellan en 6700xt upp till 6950xt är av intresse. Tänkte kika nu innan BF om det är någon som tänkt byta. Skriv gärna ett PM vad ni har, vad ni vill ha för den och vart ni bor. Jag kan hämta kring Stockholm.

Allt gott

Läs hela annonsen här

Permalänk
Permalänk
Medlem

bra pris för rx 6800, hade inte sett det

Permalänk

Såg alla dessa, lite skeptisk till både kylaren och en återförsäljare i Portugal. Kikar om någon sitter på begagnad annars kanske jag slår till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MattyKCookie:

Såg alla dessa, lite skeptisk till både kylaren och en återförsäljare i Portugal. Kikar om någon sitter på begagnad annars kanske jag slår till.

Säljaren NR INFO från Portugal ska vara legit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MattyKCookie:

De är legit, jag har själv köpt ett 7900XTX från dem

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 64GB DDR5 - ASUS RTX 5090 ROG Astral OC - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - WD Black HDD - Noctua NH-D15 G2 - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

Skulle ni säga att 6800XT priset är bättre än kompletts pris på 6950xt? vilket kort är mest värt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MattyKCookie:

Ja, jag äger ett XFX 6950 XT 319 Merc och det coilwhinear och låter som ett jetplan, fungerar bra annars.

Skulle personligen köpt från en annan tillverkare, otroligt stilrena och snygga kort dock.

Visa signatur

R7 5800X3D / RTX 4070 / 32GB Ram / 1 + 2 TB M.2 SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk

Annonsen är avslutad