Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fruttyh:

Går att gå in på länken, finns lite erbjudanden nu.

EDIT: Den du fick i SMS'et när du signa upp dig.

Ja, fick länken några min efter inlägget...😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av XPerion:

Fan vad trött jag är på Elgiganten. Vill beställa Jabra Elite 7 Active true wireless för 990:- men fraktkostnad på 49:-. Fri frakt gäller om beställer över 1000:-. Okej, lägger till ett USB minne från Outlet för 71:-. Men då är det hemleverans för 69:- som gäller. Inga andra val alls att välja. Tar bort USB minnet och endast Jabra kvar och då får jag ingen frakt val alls.

2. Välj leveransmetod
Ett fel uppstod vid hämtning av leveransalternativ. Kontrollera ditt postnummer eller töm varukorgen och försök igen.

ZZzzZZzzzz
Nån mer som har detta problem att ingen leveransmetod dyker upp?

Om du har någon POWER butik i närheten så har även dom rea på dom lurarna:
Jabra Elite 7 Active

Permalänk
Medlem
Skrivet av D3str0yer:

Ja, fick länken några min efter inlägget...😂

Vad tycker ni är m deras erbjudanden? Missade mystery boxen på pixel 8, dessa känna lite dåliga. Betalar 225:- för 100gb redan och 195:- med erbjudandet på pixel 8, har något betalat telefon direkt med Comviq?

Permalänk
Medlem
Skrivet av moire:

Och även Amazon, men ska vi börja nämna alla som matchar ett tidigare nämt fynd kommer detta bli en väldigt stökig tråd!

Visa signatur

MAG B550 TOMAHAWK MAX WIFI, Ryzen 7 3800X, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL 17 Beast, Sapphire rx580 4gb, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Corsair RM750e, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrillthebill:

Av ren nyfikenhet, vart hittade du denna information? Sökte runt här på Sweclockers och Inet, men jag kanske är blind? xD

Daniel på Inet sade det under deras Prisjaktstream förra veckan.

Permalänk
Medlem

Satt med spänning och väntade in Webhallens ”otroliga erbjudanden” på alla Macbooks. De verkar ha släppt ett par erbjudanden här under natten/tidig morgon för föregående generations 14” Pro och det rör sig om, hör och häpna, hela 2,9% i rabatt (1001 kr på 33990 kr)! Fram med finchampagnen hörni!

”Varför köpa Macbooks under Black Week?
Under hela Black Week kommer vi ha otroliga erbjudanden på alla våra Macbooks. Oavsett om du är ute efter en av de senare Macbooksen eller om du vill fynda en av de äldre generationerna så satsar vi på Webhallen på att du som kund ska hitta det som passar dig bäst!”

Motsvarande erbjudande på Elgigantens black friday-kampanj låg på >20% rabatt (26 990 kr).

Permalänk
Skrivet av Marwelln:

Går det att schemalägga städning på Roborock Q7 Max?

Ja, via appen.

Permalänk
Medlem

Skrev även i tv-guiden:

Kan tipsa om att LG har dragit igång Benify-rea. Jag klickade hem en 77" G3 för 32,3k. B-serien och G-serien är nedsatt.

Permalänk
Medlem

Apple Watches på Halebop gick ju oförskämt snabbt... Hoppas de gör som förra året där de släppte upp lite nya under veckan. Apple Watch Series 8 45mm för 2 948 kr. (SE varianter och 41mm också allt verka ta slut direkt).

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreddeY2K:

Apple Watches på Halebop gick ju oförskämt snabbt... Hoppas de gör som förra året där de släppte upp lite nya under veckan. Apple Watch Series 8 45mm för 2 948 kr. (SE varianter och 41mm också allt verka ta slut direkt).

De blev slutsålda redan i fredags.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stormtrooper:

Satt med spänning och väntade in Webhallens ”otroliga erbjudanden” på alla Macbooks. De verkar ha släppt ett par erbjudanden här under natten/tidig morgon för föregående generations 14” Pro och det rör sig om, hör och häpna, hela 2,9% i rabatt (1001 kr på 33990 kr)! Fram med finchampagnen hörni!

”Varför köpa Macbooks under Black Week?
Under hela Black Week kommer vi ha otroliga erbjudanden på alla våra Macbooks. Oavsett om du är ute efter en av de senare Macbooksen eller om du vill fynda en av de äldre generationerna så satsar vi på Webhallen på att du som kund ska hitta det som passar dig bäst!”

Motsvarande erbjudande på Elgigantens black friday-kampanj låg på >20% rabatt (26 990 kr).

Var hittade du Elgigantens rabatt på Macs av det slaget?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Banka:

Var hittade du Elgigantens rabatt på Macs av det slaget?

https://www.elgiganten.se/product/datorer-kontor/datorer/lapt...

Dock slutsålt nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreddeY2K:

Apple Watches på Halebop gick ju oförskämt snabbt... Hoppas de gör som förra året där de släppte upp lite nya under veckan. Apple Watch Series 8 45mm för 2 948 kr. (SE varianter och 41mm också allt verka ta slut direkt).

Dessa klockor fanns o köpa för flera dagar sedan på halebop. Så var inget pris som kom idag.

Permalänk
Skrivet av Michael1:

Skrev även i tv-guiden:

Kan tipsa om att LG har dragit igång Benify-rea. Jag klickade hem en 77" G3 för 32,3k. B-serien och G-serien är nedsatt.

Tack! Sadly no offer on 83" C3. Best I can find it is for 40K SEK.

Would have bought 83" G3 for 48K SEK, but there is no MLA.

p.s.: where is the TV guide thread you're referring to?

Permalänk
Medlem

#20269311

Funkar den här till mesta mikrofoner, som HyperX QuadCast?

Permalänk
Medlem
Skrivet av last_grimm:

Tack! Sadly no offer on 83" C3. Best I can find it is for 40K SEK.

Would have bought 83" G3 for 48K SEK, but there is no MLA.

p.s.: where is the TV guide thread you're referring to?

You can get 77C3 for 21730 if 77 is big enough for you

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danieleet:

You can get 77C3 for 21730 if 77 is big enough for you

Min rabatt försvann när jag gick till kassan, måste man ha ett benify konto eller hur fungerar det?

Visa signatur

Black smoke doesnt mean engines broke #diesel

Permalänk
Medlem
Skrivet av last_grimm:

Tack! Sadly no offer on 83" C3. Best I can find it is for 40K SEK.

Would have bought 83" G3 for 48K SEK, but there is no MLA.

p.s.: where is the TV guide thread you're referring to?

77” G3 is on benify at the moment

Permalänk
Medlem
Skrivet av SotarnAnton:

Min rabatt försvann när jag gick till kassan, måste man ha ett benify konto eller hur fungerar det?

Nej du behöver inte ha benify för det, bara du använder koden. Jag köpte dock TVn i fredags eller lördags på det sättet så inte testat nu igen.

edit: Testade nu och koden verkar inte fungera nu..?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SotarnAnton:

Min rabatt försvann när jag gick till kassan, måste man ha ett benify konto eller hur fungerar det?

Skrivet av sher!kan:

Nej du behöver inte ha benify för det, bara du använder koden. Jag köpte dock TVn i fredags eller lördags på det sättet så inte testat nu igen.

edit: Testade nu och koden verkar inte fungera nu..?

Stämmer, fungerar dessvärre inte längre.

Permalänk
Medlem

PS5 Standard - Är det någon som tror vi kommer se något bättre pris nu under Black Friday/Cyber Monday eller ska man slå till på ett från Amazon för 5390kr?
Majoriteten utav handlarna verkar köra dom på Black Week så förväntar mig inte några fler sänkningar direkt.

Surt att man missade Amazon buggen häromdagen men man kan ju inte få allt

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 Ash | Corsair SF750 | Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition
AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix B550-I Gaming | Alpenföhn Blackridge (NF-A12x15 Chromax)
Corsair Vengeance LPX 32gb @ 3600Mhz | MP600 Pro 2TB + 970 Evo Plus 1TB

Samsung Odyssey G7 27" | Razer Deathadder Elite | GMMK Pro Olivia / Ikki68 Dreamscape | Steelseries Arctis 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Dessa klockor fanns o köpa för flera dagar sedan på halebop. Så var inget pris som kom idag.

Ok, det gick ut med att de släppte dealen idag kl 10. Jag var och kolla deras sida i fredags och då fanns det inte (bara informationen om att deals släpptes idag kl 10). Deras sida kraschade idag också strax efter 10. Kan det varit förtur för kunder eller liknande? Riktigt bra deal iallafall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derix:

De blev slutsålda redan i fredags.

Ok, det gick ut med att de släppte dealen idag kl 10. Jag var och kolla deras sida i fredags och då fanns det inte (bara informationen om att deals släpptes idag kl 10) så det var ju märkligt. Deras sida kraschade idag också strax efter 10. Kan det varit förtur för kunder eller liknande? Riktigt bra deal iallafall, synd att ingen här la in den i listan över deals (även om den säljer slut så är det bra att ha med sig priset)...

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Detta är fortsatt fel tråd för "Jag letar efter X" eller "Köpråd, Y eller X".
/Mod

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av antherz:

PS5 Standard - Är det någon som tror vi kommer se något bättre pris nu under Black Friday/Cyber Monday eller ska man slå till på ett från Amazon för 5390kr?
Majoriteten utav handlarna verkar köra dom på Black Week så förväntar mig inte några fler sänkningar direkt.

Surt att man missade Amazon buggen häromdagen men man kan ju inte få allt

Amazons buggade 100 lapp, gav 1500 kr rabatt på konsol + kontroll, problemet var dock att "ordinarie priset" var ett helt annat då så priset för bara konsolen hamnade på 5600 kr. Man kunde möjligen få ner det något med extra rabatter från presentkort och app kod om man orkade krångla med det.

Ja gjorde istället en beställning på nuvarande pris(5390 för konsolen). Skulle det dyka upp billigare så får man nyttja öppet köp isåfall.

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dykarn13:

Vad tycker ni är m deras erbjudanden? Missade mystery boxen på pixel 8, dessa känna lite dåliga. Betalar 225:- för 100gb redan och 195:- med erbjudandet på pixel 8, har något betalat telefon direkt med Comviq?

Missade också mysteryboxen (tvekade lite innan jag tryckte på köp och då var den såklart slut) så beställde nu.
Inte lika bra, men bättre än övriga "erbjudanden" jag sett.
Övervägde starkt att nåja mig med 7 Pro, den är ju riktigt billig, men vad tusan, med tanke på hur mycket man använder telefonen är det inte så farligt ändå.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Missade också mysteryboxen (tvekade lite innan jag tryckte på köp och då var den såklart slut) så beställde nu.
Inte lika bra, men bättre än övriga "erbjudanden" jag sett.
Övervägde starkt att nåja mig med 7 Pro, den är ju riktigt billig, men vad tusan, med tanke på hur mycket man använder telefonen är det inte så farligt ändå.

Ja, samma här 😁 Det som fick mig att inte trycka köp är att de säljs väldigt många pixel pro "beg" om man väljer att casha mobilen istället. Abonnemanget blir bara 30:- billigare och nu har jag ej bindning heller.
Skulle landa på 10,5k cirkus för mobilen vilket är ganska dålig rabatt i slutändan, tyckte jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dykarn13:

Ja, samma här 😁 Det som fick mig att inte trycka köp är att de säljs väldigt många pixel pro "beg" om man väljer att casha mobilen istället. Abonnemanget blir bara 30:- billigare och nu har jag ej bindning heller.
Skulle landa på 10,5k cirkus för mobilen vilket är ganska dålig rabatt i slutändan, tyckte jag.

13900 är lägsta priset från en butik jag skulle handla från, hos comviq blir det 14568 inkl två års 100GB abb.
Det tycker jag är accetabelt för en nysläppt telefon.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

13900 är lägsta priset från en butik jag skulle handla från, hos comviq blir det 14568 inkl två års 100GB abb.
Det tycker jag är accetabelt för en nysläppt telefon.

Går att hitta billigare än så ifrån t.ex. de som inte behåller p8p ifrån mystery box. Om man är villig att köpa beg.
Ja, google hade den själv för 13,9k. Därav kände jag att det blev lite dålig "bf erbjudande". Absolut är det de 👍
Hatar dock att ha luren på avbetalning så då blev det ännu mindre ett köp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stormtrooper:

Satt med spänning och väntade in Webhallens ”otroliga erbjudanden” på alla Macbooks. De verkar ha släppt ett par erbjudanden här under natten/tidig morgon för föregående generations 14” Pro och det rör sig om, hör och häpna, hela 2,9% i rabatt (1001 kr på 33990 kr)! Fram med finchampagnen hörni!

”Varför köpa Macbooks under Black Week?
Under hela Black Week kommer vi ha otroliga erbjudanden på alla våra Macbooks. Oavsett om du är ute efter en av de senare Macbooksen eller om du vill fynda en av de äldre generationerna så satsar vi på Webhallen på att du som kund ska hitta det som passar dig bäst!”

Motsvarande erbjudande på Elgigantens black friday-kampanj låg på >20% rabatt (26 990 kr).

Det är väl standard Apple-rea? Två-trehundra kronor på något som kostar 20 000?
Enda gången jag sett en saftig rabatt på en applegrej var ju iphone mini förra året på netonnet har jag för mig. Då fick man en sån för 3500kr.